Cases Smurfit Kappa

cases

Smurift Kappa

Hoe het Smurfit Kappa lukt om via LinkedIn gekwalificeerde leads te ontwikkelen

Smurfit Kappa is een van ‘s werelds toonaangevende leveranciers van kartonnen verpakkingsoplossingen, met circa 46.000 medewerkers op ongeveer 350 productielocaties in 35 landen en een omzet van €9 miljard. CanvassCompany ondersteunt dit innovatieve bedrijf bij het ontwikkelen van gekwalificeerde leads en het binnenhalen van nieuwe klanten.

De voorgeschiedenis

Al in de beginjaren van het millennium werkte CanvassCompany samen met John Wouters, nu de commercieel directeur van Smurfit Kappa van Dam. Met veel succes waren we toen actief op het vlak van telefonische acquisitie, toen nog dé manier om potentiële klanten te benaderen. De huidige tijd vraagt om een andere aanpak: lead generation 2.0.

Het proces

Het klassieke verkoopmodel is namelijk uitgewerkt. Marketing is de nieuwe sales en de rol van de verkoper is sterk aan het veranderen.Propositie vertalen, naamsbekendheid vergroten, netwerk uitbreiden, op de radar van de doelgroep. Demand generation, dat is wat we doen.

Contactstrategie

Welke contactstrategie is in deze tijden van digitale revolutie adequaat? Dat bespreken Edwin de Haas (directeur CanvassCompany) en John Wouters (Commercieel Directeur Smurfit Kappa) in deze video. In dit gesprek benoemen ze de volgende succesfactoren:

Breng jouw organisatie naar een hoger niveau

Lead generatie | Strategische adviezen | Succes