Lastige inhoud vertalen naar een boodschap die to the point is

Op basis van een contentkalender ontwikkelen wij de content die jullie marketingafdeling nodig heeft om onder de aandacht te komen van de verschillende doelgroepen. Of het nu gaat om blogs, whitepapers, interviews, infographics, social posts, video’s of casestudy’s.

Creëer content die aan het denken zet inspireert  waarde toevoegt

Het vertalen van lastige inhoud naar begrijpelijke taal; dat is wat wij doen! Wij zorgen er op basis van een strakke planning voor dat de marketingafdeling altijd beschikt over de gewenste content.

Onboarding
Welk verhaal wil de organisatie vertellen? Deze vraag staat centraal bij de onboardingsessie. We doorgronden jouw organisatie en de beoogde doelgroep. Wat zijn de uitdagingen die op dit moment spelen en hoe inspireren we jouw doelgroep? 
Contentsessie
Eén van onze journalisten doet deskresearch en komt er door interviews met jullie experts achter welke topics en thema’s relevant zijn. De contentsessie keert regelmatig terug, want de wereld om ons heen en de organisatie veranderen continu. 
Contentkalender

Naar aanleiding van de contentsessie maken wij ieder kwartaal een kalender. In onze planningstool zie je in één oogopslag welke content je deze maand kunt verwachten.

Content

Zonder dat je er veel omkijken naar hebt, maken we maandelijks relevante content die je kunt delen. Het proces loopt gesmeerd en je blijft op de radar van je doelgroep.

Zo ziet de workflow eruit

Zo ziet de workflow eruit

Zo werkt dat in de praktijk

Ontmoet ons team

Floor

Bedrijfsjournalist

Marjon

Marketing accountmanager

Jaap

Senior bedrijfsjournalist

Nick

Online marketeer

Emiel

LinkedIn marketeer

Johan

Designer / Art director

Ontmoet ons team

Ook actief met content aan de slag?

Plan een vrijblijvende kennismaking in met Edwin!

Diensten

Continu zichtbaar zijn met professionele en duidelijke verhalen, daar gaat het om. Waar kunnen we jouw organisatie mee helpen? 

Je wil duidelijker verwoorden wie je bent, waar je voor staat, wat je doet en voor wie je dat doet.  

Je wil op regelmatige basis lastige inhoud vertalen naar een boodschap die duidelijk is én aanspreekt.  

Je wil op regelmatige basis content ontwikkelen én deze activeren bij de gewenste doelgroep.  

Inspiratie

Als contentmarketing-specialist moeten we natuurlijk het goede voorbeeld geven. Laat je inspireren door onze eigen content!

Hoe doen we het in de praktijk? En wat vinden onze klanten? Bekijk onze casestudy’s en ontdek de vele mogelijkheden.

We houden de ontwikkelingen binnen het vakgebied voor jou in de gaten. Ook onze eigen contentmarketeers komen aan het woord.

Wil je echt de diepte in? Update je inhoudelijke kennis over contentmarketing door het lezen van onze whitepapers.

In 50 korte video’s deelt onze directeur Edwin de Haas zijn kennis over contentmarketing en andere commerciële thema’s.

Over ons

CanvassCompany brengt jouw kennisintensieve organisatie blijvend onder de aandacht van je doelgroep door het creëren en activeren van zichtbare commerciële content. Een uitgekiende contentmarketing-aanpak is altijd het startpunt. 

Onze why, how en what.

Lijkt het je leuk om bij ons te komen werken? Bekijk welke vacatures er op dit moment open staan! 

Bekijk onze knappe koppen.

Doe de marketingcheck!

Je zakelijke uitingen naar een hoger niveau tillen, dat is wat je wil.
Tegen welke zakelijke uitdagingen loop jij aan?

Image description