Generatie Z komt eraan: wat betekent dat voor jou?

Generatie Z is in opmars. Wat maakt deze groep uniek? Hoe gaan ze het bedrijfsleven transformeren? En wat betekent dit voor jouw sales- en marketingorganisatie? Generatie Z, iGeneration, post-millennials, Founders, Plurals. Het zijn allemaal namen voor...

6 tips: zo integreer je marketing en sales!

Vroeger had je aan de ene kant de creatieve marketeers en aan de andere kant de vlotte verkopers. Dit waren twee verschillende disciplines die elkaar de tent uitvochten. Sales begreep vaak niet waarom marketing zo belangrijk was en marketing had geen beeld...

13 tips: Marketing en Sales als integraal proces

Marketing en sales. Het zijn twee onmisbare disciplines voor een succesvol bedrijf. Alle digitale mogelijkheden die (potentiële) klanten tot hun beschikking hebben, veranderen het koopgedrag ingrijpend. Om in deze nieuwe wereld te overleven zullen organisaties zich...

Het schaap met de 9 poten

Organisaties realiseren zich dat ze steeds meer aan marketing moeten doen, maar weten zelf niet waar te beginnen. In de zoektocht naar de perfecte marketeer hebben ze een steeds groter eisenpakket. Dat leidt tot onrealistische functieomschrijvingen waaraan...

Visuals integreren in content marketing: 5 redenen

Visuals zijn een must in de content marketing arena. Laten we eens kijken waarom visuele content zo essentieel is bij het ontwikkelen van je b2b content strategie en hoe je in kan spelen op deze trend. 1. Visuele content helpt mensen je merk te onthouden...

5 vragen voor op jullie eerste ‘date’.

Het is zover! Het marketing team heeft na een tijd van links en rechts swipen op het net, een match met een prachtige lead voor jou. Jij hoopt natuurlijk dat deze lead de prins op het witte paard is en wilt absoluut geen blauwtje lopen. Jij bent helemaal klaar om het...

De digitale winkelstraat

De manier waarop klanten bij je terechtkomen, is drastisch aan het veranderen. In de digitale winkelstraat moet je winkel allereerst gevonden worden en is het noodzakelijk dat je etalage (je website) er….

10 direct toepasbare marketing- en salestips

Ben jij op zoek naar 10 direct toepasbare marketing- en salestips? Download de whitepaper!

Acquisitie: van koud naar warm

Steeds meer bedrijven die ‘cold calling’ (koude acquisitie) toepassen, krijgen het moeilijker. Dankzij de digitale ontwikkelingen vinden veel prospects de nodige informatie steeds vaker online. Een snelle…

MaaS – Marketing as a Service

Groei ambitie? Marketing as a Service!Het is voor MKB bedrijven best een uitdaging om de snelle veranderingen in de marketingwereld bij te houden. We staan aan de vooravond van de vierde industriële revolutie. Van digitalisering bewegen we richting...

CanvassCompany ondersteunt Holland4ALS

Holland4ALS is een sportevenement met als doel om geld voor ALS-patiënten binnen te halen. Hiermee worden hulpmiddelen aangeschaft waarmee ze langer thuis kunnen blijven wonen. CanvassCompany steunt dit initiatief van harte en doet zelf ook mee. Op...

Lees meer

6 tips: zo integreer je marketing en sales!

Vroeger had je aan de ene kant de creatieve marketeers en aan de andere kant de vlotte verkopers. Dit waren twee verschillende disciplines die elkaar de tent uitvochten. Sales begreep vaak niet waarom marketing zo belangrijk was en marketing had geen beeld...

Lees meer

Het schaap met de 9 poten

Organisaties realiseren zich dat ze steeds meer aan marketing moeten doen, maar weten zelf niet waar te beginnen. In de zoektocht naar de perfecte marketeer hebben ze een steeds groter eisenpakket. Dat leidt tot onrealistische functieomschrijvingen waaraan...

Lees meer

5 vragen voor op jullie eerste ‘date’.

Het is zover! Het marketing team heeft na een tijd van links en rechts swipen op het net, een match met een prachtige lead voor jou. Jij hoopt natuurlijk dat deze lead de prins op het witte paard is en wilt absoluut geen blauwtje lopen. Jij bent helemaal klaar om het...

Lees meer

De digitale winkelstraat

De manier waarop klanten bij je terechtkomen, is drastisch aan het veranderen. In de digitale winkelstraat moet je winkel allereerst gevonden worden en is het noodzakelijk dat je etalage (je website) er….

Lees meer

Acquisitie: van koud naar warm

Steeds meer bedrijven die ‘cold calling’ (koude acquisitie) toepassen, krijgen het moeilijker. Dankzij de digitale ontwikkelingen vinden veel prospects de nodige informatie steeds vaker online. Een snelle…

Lees meer