salesforce
Selecteer een pagina

5 vragen voor op jullie eerste ‘date’.

Het is zover! Het marketing team heeft na een tijd van links en rechts swipen op het net, een match met een prachtige lead voor jou. Jij hoopt natuurlijk dat deze lead de prins op het witte paard is en wilt absoluut geen blauwtje lopen. Jij bent helemaal klaar om het...

Lees meer

De digitale winkelstraat

De manier waarop klanten bij je terechtkomen, is drastisch aan het veranderen. In de digitale winkelstraat moet je winkel allereerst gevonden worden en is het noodzakelijk dat je etalage (je website) er….

Lees meer

Acquisitie: van koud naar warm

Steeds meer bedrijven die ‘cold calling’ (koude acquisitie) toepassen, krijgen het moeilijker. Dankzij de digitale ontwikkelingen vinden veel prospects de nodige informatie steeds vaker online. Een snelle…

Lees meer

Marketing as a Service

Groei ambitie? Marketing as a Service! Het is voor MKB bedrijven best een uitdaging om de snelle veranderingen in de marketingwereld bij te houden. We staan aan de vooravond van de vierde industriële revolutie. Van digitalisering bewegen we richting...

Lees meer

Dé truc voor meer verkoop

Wat zou het handig zijn: een foefje om meer te verkopen. Maar dé truc voor meer verkoop … bestaat helaas niet. Veel mensen denken dat succesvolle verkopers geboren worden met vermogens die anderen niet bezitten. Maar dat is helemaal niet zo. Hoe succesvol je bent in...

Lees meer

Hoe goed ken jij je klanten?

Wordt er in jouw bedrijf veel gepraat over businessdoelen? Over strategieën om het bedrijf naar succes te leiden? Top, ga daar vooral mee door! Maar bedenk wel: naast praten over morgen, is het belangrijk om vandaag al wat te doen. Welke acties zinvol zijn, bepaal je...

Lees meer

Weg met de blabla in de boardroom!

Als manager heb je veel invloed op wat er in je bedrijf gebeurt. En dus op de resultaten. Natuurlijk doe jij je werk goed en vol bezieling, maar zeg eens eerlijk: denk je niet dat het nog veel beter kan? Hoeveel blabla is er eigenlijk bij jullie in de boardroom? Kom...

Lees meer

Marketing en sales, een gedwongen huwelijk

Er is een digitale transformatie gaande. Noem het gerust een revolutie, die ook grote impact heeft op ons werkgebied: de sales. Waren marketing en sales vroeger twee verschillende disciplines, nu is het (steeds vaker) één integraal proces. CRM en marketing automation...

Lees meer

Haal meer sales uit je (content)marketing

Er klopte een ondernemer bij ons aan. Dankzij contentmarketing trok zijn website aardig wat bezoekers. Ook had hij behoorlijk geïnvesteerd in SEO en SEA, maar dit alles leverde weinig op. Er was wel duidelijk meer traffic naar de site, maar dat resulteerde niet in...

Lees meer