
LinkedIn-data, wat moet en kan ik daarmee?
LinkedIn is het belangrijkste socialplatform voor bedrijven. Uit onderzoek van Frankwatching blijkt namelijk dat LinkedIn de afgelopen jaren een flinke groei (van 172%) heeft doorgemaakt. De inzet
LinkedIn is het belangrijkste socialplatform voor bedrijven. Uit onderzoek van Frankwatching blijkt namelijk dat LinkedIn de afgelopen jaren een flinke groei (van 172%) heeft doorgemaakt. De inzet
LinkedIn is het belangrijkste socialplatform voor bedrijven. Uit onderzoek van Frankwatching blijkt namelijk dat LinkedIn de afgelopen jaren een flinke groei (van 172%) heeft doorgemaakt. De inzet
Wellicht een herkenbare situatie: ik heb geen tijd voor nieuwe potentiële klanten, want ik heb al te veel aanvragen die nog op de plank liggen… Maar, het
In het najaar van 2023 is het zover: de zogenaamde third-party cookies zijn dan definitief verdwenen. Google Chrome blokkeert deze cookies namelijk in navolging van de andere browsers Safari en Firefox.
Jouw expertise moet immers vertaald worden naar een steengoed inhoudelijk verhaal waardoor jij je onderscheidt. Als de teksten klaar zijn, is het tijd voor een design. Maar wat maakt design dan zo belangrijk
Als je successen wilt behalen in marketing en sales moet om te beginnen het verhaal van de organisatie op orde zijn. En zeg eens eerlijk, vertel je
Heb jij als b2b-onderneming veel meer te bieden dan dat er online over jullie te vinden is? Dat is eeuwig zonde. De oplossing? Inhoudelijke kennis vertalen naar
Digital Lead Development is het antwoord op de digitale realiteit, waarbij netwerken én het delen van kennis uiteindelijk leiden tot mooie leads. Laat ik dat eens uitleggen.
Volledig terug naar hoe we werkten in 2019 gebeurt niet meer. We staan – als kennisintensieve organisaties – in een transitie naar een nieuwe realiteit. En daarom
Er is simpelweg een nieuwe digitale realiteit. Het is belangrijk om daar je ogen niet voor te sluiten. Onze sales en marketing ervaringsdeskundige Edwin de Haas heeft
Yes! Dit is aflevering 2 van onze blogserie waarin we je laten zien hoe een marketing- en salesteam er tegenwoordig uit kan zien. Dat we moeten blijven
Veel ondernemers maken zich druk, niet alleen over de gezondheid van geliefden, maar ook over de gezondheid van hun bedrijf. En dat snappen wij heel goed. De
Veel ondernemers zijn op zoek naar creatieve oplossingen om er – in deze bizarre tijd – het beste van te maken. Je laat je niet uit het
In een nieuwe serie blogs laten wij je zien hoe een future proof marketing- en salesafdeling eruit hoort te zien. Want hoe ziet een goede marketing- en
De whitepaper is een van de geheime wapens van goede contentmarketeers. ‘Geheim’, want veel bedrijven kennen de ingrediënten van een werkelijk effectieve whitepaper niet. In dit artikel
De whitepaper is een van de geheime wapens van goede contentmarketeers. ‘Geheim’, want veel bedrijven kennen de ingrediënten van een werkelijk effectieve whitepaper niet. In dit artikel
De manier waarop klanten bij je terechtkomen, is drastisch aan het veranderen. In de digitale winkelstraat moet je winkel allereerst gevonden worden en is het noodzakelijk dat
Om leads te genereren vul je als online marketeer je website met een mooie, relevante mix van content. Eenmaal op je website informeer je je bezoekers en
Hele boeken zijn volgeschreven over contentmarketing, veelal aan de hand van complexe theoretische modellen. Wat daardoor een beetje ondersneeuwt, is dat contentmarketing in de kern heel eenvoudig
Het genereren van leads lijkt de heilige graal van moderne sales- en marketingactiviteiten. Maar als je de contactgegevens van potentiële klanten hebt verzameld, is dat nog maar
Contentmarketing is overal. De blogpost die je nu leest, is ook een vorm van contentmarketing. En een zeer effectieve – anders was je nu niet op deze
Ons feilbare denken van psycholoog Daniel Kahneman is een moderne klassieker. Het boek is niet alleen fascinerende leesstof over de menselijke aard, het is ook verplichte lectuur
“Cold calling is dood.” Wie dit in Google invoert, krijgt maar liefst 476.000 resultaten voorgeschoteld. Maar om Mark Twain te parafraseren: de berichten over de dood van
Lead nurturing vormt de kern van marketing automation. Deze methode helpt je bij het bewerkstelligen van een zo hoog mogelijke conversie van lead naar klant. In dit
Maar liefst 73% van de BtB-markt doet nog helemaal niet aan marketing automation. Dat is een verontrustend hoog percentage! Want zonder digitale marketing is je organisatie niet
Marketing en sales groeien steeds dichter naar elkaar toe. Digitale ontwikkelingen maken dit noodzakelijk. Dat is de visie van ons bedrijf, die we in diverse blogs en
Generatie Z is in opmars. Wat maakt deze groep uniek? Hoe gaan ze het bedrijfsleven transformeren? En wat betekent dit voor jouw sales- en marketingorganisatie?
Holland4ALS is een sportevenement met als doel om geld voor ALS-patiënten binnen te halen. Hiermee worden hulpmiddelen aangeschaft waarmee ze langer thuis kunnen blijven wonen. CanvassCompany steunt
Organisaties realiseren zich dat ze steeds meer aan marketing moeten doen, maar weten zelf niet waar te beginnen. In de zoektocht naar de perfecte marketeer hebben ze
Visuals zijn een must in de content marketing arena. Laten we eens kijken waarom visuele content zo essentieel is bij het ontwikkelen van je b2b content strategie
Het is zover! Het marketing team heeft na een tijd van links en rechts swipen op het net, een match met een prachtige lead voor jou. Jij