1. set target

Terug naar de tekentafel

We zorgen voor een heldere positionering, een concrete propositie én een praktische roadmap.

We zorgen voor een heldere positionering, een concrete propositie én een praktische roadmap. Als je een medaille wil winnen op de Olympische Spelen, heb je immers ook een uitgedokterd plan nodig. Terug naar de tekentafel dus!

Checklist voor dé juiste doelgroep benadering!

Jij wil toch ook op de juiste manier je doelgroepen benaderen? Volg dan de 5 stappen uit onze gloednieuwe checklist...

Video afspelen

Olympisch wedstrijdzeilster Lobke Berkhout over het belang van een doordacht plan

Ga je mee op reis? We nemen onze methodiek onder de loep. En dat doen we op een bijzondere manier: onder begeleiding van Olympisch wedstrijdzeilster Lobke. Met haar vijf wereldtitels weet zij als geen ander hoe je moet winnen. Wat kunnen wij leren van haar mentaliteit en aanpak? 

Om een zeilrace te kunnen winnen, laat staan bij de Olympische Spelen, moet je een goed voorbereid en strak plan hebben. Dat geldt ook binnen marketing en sales, de eerste fase van het Game Plan heet dan ook ‘Set Target’. Als je voor goud wil gaan, heb je een uitgedokterd plan nodig. Welke stappen zet Lobke om zich voor te bereiden?

1. Positionering

Waar sta je op dit moment als bedrijf? En misschien nog wel belangrijker: waar wil je naartoe?

2. Propositie

Dit is de waarde – ook wel een belofte – van jouw product of dienstverlening die potentiële klanten mogen verwachten.

3. Doelgroepen

Wij helpen je om jouw verhaal op specifieke doelgroepen af te stemmen. We gaan schieten met scherp, niet met hagel.

4. Roadmap

Als jij weet waar je staat en naartoe wilt, geven wij advies over hoe de weg daarnaartoe eruit komt te zien.

Vertaal je propositie vanuit je doelgroep

Pas wanneer potentiële klanten zich herkennen in het probleem, staan ze open voor jouw oplossing.
Video afspelen

Download het e-book gratis

Vanuit een strategisch oogpunt zoomen we in op de kern van de organisatie

Vervolgstap? De juiste basisuitrusting

In deze fase brengen we de basis op orde. Wat we gaan doen? Onder andere: een website update, een SEO-check, een data analyse en we implementeren verschillende tools… Om jezelf goed voor te bereiden op de eerste wedstrijd moet jouw basisuitrusting tiptop in orde zijn.