Set Target
Home | Wat we doen | Set target
We zorgen voor een heldere positionering, een concrete propositie én een praktische roadmap.
Als je een medaille wil winnen op de Olympische Spelen, heb je ook een uitgedokterd plan nodig.
Terug naar de tekentafel dus!
Positionering
Propositie
Doelgroepen
Roadmap
Olympisch wedstrijdzeilster Lobke Berkhout over het belang van een doordacht plan
Ga je mee op reis? We nemen onze methodiek onder de loep. En dat doen we op een bijzondere manier: onder begeleiding van Olympisch wedstrijdzeilster Lobke. Met haar vijf wereldtitels weet zij als geen ander hoe je moet winnen.Wat kunnen wij leren van haar mentaliteit en aanpak?
Om een zeilrace te kunnen winnen, laat staan bij de Olympische Spelen, moet je een goed voorbereid en strak plan hebben. Dat geldt ook binnen marketing en sales, de eerste fase van het Game Plan heet dan ook ‘Set Target’. Als je voor goud wil gaan, heb je een uitgedokterd plan nodig. Welke stappen zet Lobke om zich voor te bereiden?
Hoe zorg je als B2B-organisatie voor een optimaal online marketing & salesproces?
- Want als je doet wat je deed, krijg je niet meer wat je kreeg
- Het succes van de verkoper wordt nu voor een groot deel voorbereid door marketing
- Over waarom je succes niet aan het toeval zou moeten overlaten
- En stuurt jouw organisatie al aan op lauwe of zelfs warme leads?
- Kom erachter waar de organisatie staat in dit proces!