Set Target

We zorgen voor een heldere positionering, een concrete propositie én een praktische roadmap.

Als je een medaille wil winnen op de Olympische Spelen, heb je ook een uitgedokterd plan nodig.
Terug naar de tekentafel dus!

Positionering

Waar sta je op dit moment als bedrijf? En misschien nog wel belangrijker: waar wil je naartoe?

Propositie

Dit is de waarde – ook wel een belofte – van jouw product of dienstverlening die potentiële klanten mogen verwachten.

Doelgroepen

Wij helpen je om jouw verhaal op specifieke doelgroepen af te stemmen. We gaan schieten met scherp, niet met hagel.

Roadmap

Als jij weet waar je staat en naartoe wilt, geven wij advies over hoe de weg daarnaartoe eruit komt te zien.
Video afspelen

Olympisch wedstrijdzeilster Lobke Berkhout over het belang van een doordacht plan

Ga je mee op reis? We nemen onze methodiek onder de loep. En dat doen we op een bijzondere manier: onder begeleiding van Olympisch wedstrijdzeilster Lobke. Met haar vijf wereldtitels weet zij als geen ander hoe je moet winnen.Wat kunnen wij leren van haar mentaliteit en aanpak? 

Om een zeilrace te kunnen winnen, laat staan bij de Olympische Spelen, moet je een goed voorbereid en strak plan hebben. Dat geldt ook binnen marketing en sales, de eerste fase van het Game Plan heet dan ook ‘Set Target’. Als je voor goud wil gaan, heb je een uitgedokterd plan nodig. Welke stappen zet Lobke om zich voor te bereiden?

Hoe zorg je als B2B-organisatie voor een optimaal online marketing & salesproces?

Om te beginnen moet je verhaal op orde zijn. Want wanneer je de positionering, en de daaropvolgende propositie, niet aanpast op de huidige realiteit of eens in de zoveel tijd refresht, dan weet je eigenlijk zeker dat het verhaal rammelt. In dit e-book helpen we jou bij het maken van een ‘deep dive’ en zoomen we in op de kern van de organisatie. Want het klassieke verkoopmodel werkt niet meer!

Hoe zorg je als B2B-organisatie voor een optimaal online marketing & salesproces?

E-book

BRENG DE BASIS OP ORDE

In deze fase brengen we de basis op orde. Wat we gaan doen? Onder andere: een website update, een SEO-check, een data analyse en we implementeren verschillende tools… Om jezelf goed voor te bereiden op de eerste wedstrijd moet jouw basisuitrusting tiptop in orde zijn.

Diensten

Continu zichtbaar zijn met professionele en duidelijke verhalen, daar gaat het om. Waar kunnen we jouw organisatie mee helpen? 

Je wil duidelijker verwoorden wie je bent, waar je voor staat, wat je doet en voor wie je dat doet.  

Je wil op regelmatige basis lastige inhoud vertalen naar een boodschap die duidelijk is én aanspreekt.  

Je wil op regelmatige basis content ontwikkelen én deze activeren bij de gewenste doelgroep.  

Inspiratie

Als contentmarketing-specialist moeten we natuurlijk het goede voorbeeld geven. Laat je inspireren door onze eigen content!

Hoe doen we het in de praktijk? En wat vinden onze klanten? Bekijk onze casestudy’s en ontdek de vele mogelijkheden.

We houden de ontwikkelingen binnen het vakgebied voor jou in de gaten. Ook onze eigen contentmarketeers komen aan het woord.

Wil je echt de diepte in? Update je inhoudelijke kennis over contentmarketing door het lezen van onze whitepapers.

In 50 korte video’s deelt onze directeur Edwin de Haas zijn kennis over contentmarketing en andere commerciële thema’s.

Over ons

CanvassCompany brengt jouw kennisintensieve organisatie blijvend onder de aandacht van je doelgroep door het creëren en activeren van zichtbare commerciële content. Een uitgekiende contentmarketing-aanpak is altijd het startpunt. 

Onze why, how en what.

Lijkt het je leuk om bij ons te komen werken? Bekijk welke vacatures er op dit moment open staan! 

Bekijk onze knappe koppen.