1. set target

Terug naar de tekentafel

We zorgen voor een heldere positionering, een concrete propositie én een praktische roadmap. Als je een medaille wil winnen op de Olympische Spelen, heb je immers ook een uitgedokterd plan nodig. Terug naar de tekentafel dus!

Olympisch wedstrijdzeilster Lobke Berkhout over het belang van een doordacht plan

Ga je mee op reis? We nemen onze methodiek onder de loep. En dat doen we op een bijzondere manier: onder begeleiding van Olympisch wedstrijdzeilster Lobke. Met haar vijf wereldtitels weet zij als geen ander hoe je moet winnen. Wat kunnen wij leren van haar mentaliteit en aanpak? 

Om een zeilrace te kunnen winnen, laat staan bij de Olympische Spelen, moet je een goed voorbereid en strak plan hebben. Dat geldt ook binnen marketing en sales, de eerste fase van het Game Plan heet dan ook ‘Set Target’. Als je voor goud wil gaan, heb je een uitgedokterd plan nodig. Welke stappen zet Lobke om zich voor te bereiden?

Video afspelen

Positionering

Waar sta je op dit moment als bedrijf? En misschien nog wel belangrijker: waar wil je naartoe?

Propositie

Dit is de waarde – ook wel een belofte – van jouw product of dienstverlening die potentiële klanten mogen verwachten.

Doelgroepen

Wij helpen je om jouw verhaal op specifieke doelgroepen af te stemmen. We gaan schieten met scherp, niet met hagel.

Roadmap

Als jij weet waar je staat en naartoe wilt, geven wij advies over hoe de weg daarnaartoe eruit komt te zien.

Hoe zorg je als B2B-organisatie voor een optimaal online marketing & salesproces?

Want het klassieke verkoopmodel werkt niet meer!

Om te beginnen moet je verhaal op orde zijn. Want wanneer je de positionering, en de daaropvolgende propositie, niet aanpast op de huidige realiteit of eens in de zoveel tijd refresht, dan weet je eigenlijk zeker dat het verhaal rammelt. In dit e-book helpen we jou bij het maken van een ‘deep dive’ en zoomen we in op de kern van de organisatie.

Checklist voor dé juiste doelgroep benadering!

Jij wil toch ook op de juiste manier je doelgroepen benaderen? Volg dan de 5 stappen uit onze gloednieuwe checklist...