Dit is de waarde – ook wel een belofte – van jouw product of dienstverlening die potentiële klanten mogen verwachten.
Als we een haarscherpe positionering hebben gecreëerd, vertalen we die door naar een propositie. Dit is de waarde – ook wel een belofte – van jouw product of dienstverlening die potentiële klanten mogen verwachten.
We geven antwoord op de vragen:
Wie ben je?
Wat doe je?
Voor wie doe je dat?
En wat hebben zij daaraan?
Is de huidige dienstverlening wel de dienstverlening die je over vijf jaar ook nog steeds succesvol maakt?
We beantwoorden deze vragen samen met je team, want het doel moet bij iedereen glashelder op het netvlies staan. Een ijzersterke propositie is de basis van alle succesvolle bedrijven.
Vervolgstap? Jouw verhaal afstemmen op de juiste doelgroep
Wij helpen je om jouw verhaal op specifieke doelgroepen af te stemmen. We gaan schieten met scherp, niet met hagel. Er moeten keuzes worden gemaakt…
Als je jezelf specialiseert – en je diensten en producten niet aan iedereen verkoopt – maak je jezelf uniek. En alleen dan kun je een argumentatie creëren waar potentiële klanten zich in herkennen.
Wij maken gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat we u de beste ervaring op onze website bieden. Door op "Ik snap het!" te klikken gaat u akkoord met de cookies. Ik snap het!Privacy policy