Roadmap

Als jij weet waar je staat en naartoe wilt, geven wij advies over hoe de weg daarnaartoe eruit komt te zien.

De gemaakte doelen vangen we in haalbare en kwantificeerbare doelstellingen. 

We organiseren regelmatig Power Sessies. Daarin kijken we terug: wat hebben de activiteiten tot nu toe opgeleverd? En we blikken vooruit: wat gaan we doen in de komende periode? We geven nieuwe impulsen en inspiratie aan het proces en gaan voor de winst!

Innovatie als vast onderdeel van je bedrijfsvoering

Door innovatie als vast onderdeel van je bedrijfsvoering te zien, geeft dat de mogelijkheid om continue bezig te zijn met verbetering van je dienstverlening voor klanten.
Video afspelen over Tip 39 | Innovatie als vast onderdeel van je bedrijfsvoering
Video afspelen over Tip 39 | Innovatie als vast onderdeel van je bedrijfsvoering

De vervolgstap? Een juiste basisuitrusting

In fase 2 van het Game Plan brengen we de basis op orde. Wat we gaan doen? Onder andere: een website update, een SEO-check, een data analyse en we implementeren verschillende tools… Om jezelf goed voor te bereiden op de eerste wedstrijd moet jouw basisuitrusting tiptop in orde zijn.

Diensten

Continu zichtbaar zijn met professionele en duidelijke verhalen, daar gaat het om. Waar kunnen we jouw organisatie mee helpen? 

Je wil duidelijker verwoorden wie je bent, waar je voor staat, wat je doet en voor wie je dat doet.  

Je wil op regelmatige basis lastige inhoud vertalen naar een boodschap die duidelijk is én aanspreekt.  

Je wil op regelmatige basis content ontwikkelen én deze activeren bij de gewenste doelgroep.  

Inspiratie

Als contentmarketing-specialist moeten we natuurlijk het goede voorbeeld geven. Laat je inspireren door onze eigen content!

Hoe doen we het in de praktijk? En wat vinden onze klanten? Bekijk onze casestudy’s en ontdek de vele mogelijkheden.

We houden de ontwikkelingen binnen het vakgebied voor jou in de gaten. Ook onze eigen contentmarketeers komen aan het woord.

Wil je echt de diepte in? Update je inhoudelijke kennis over contentmarketing door het lezen van onze whitepapers.

In 50 korte video’s deelt onze directeur Edwin de Haas zijn kennis over contentmarketing en andere commerciële thema’s.

Over ons

CanvassCompany brengt jouw kennisintensieve organisatie blijvend onder de aandacht van je doelgroep door het creëren en activeren van zichtbare commerciële content. Een uitgekiende contentmarketing-aanpak is altijd het startpunt. 

Onze why, how en what.

Lijkt het je leuk om bij ons te komen werken? Bekijk welke vacatures er op dit moment open staan! 

Bekijk onze knappe koppen.

Doe de marketingcheck!

Je zakelijke uitingen naar een hoger niveau tillen, dat is wat je wil.
Tegen welke zakelijke uitdagingen loop jij aan?

Image description