Inhoudelijke content ontwikkelen en onder de aandacht brengen van de doelgroep

Contentmarketing as a Service garandeert de continuïteit van jullie contentmarketing. Van strategie naar positionering en van contentcreatie naar activatie. Onze specialisten zorgen dat je op de radar van de doelgroep komt mét meetbare resultaten.

Ontwikkel én activeer content met een uitgekiende contentmarketing-aanpak

Met relevante content zichtbaar zijn en blijven voor klanten, prospects en professionals. We doorlopen de volgende stappen en komen zo tot meetbaar betere resultaten.

Positionering 

Samen met jullie ontwikkelen we een heldere positionering en een concrete propositie.

0-meting 

Eerst de basis op orde. Daarom starten we met een analyse van de website, SEO, LinkedIn en data. Ook implementeren we verschillende tools. 

Funneloptimalisatie

De positionering vertalen we door naar nieuwe websiteteksten en op basis van de analyse voeren we alle verbeteringen door.

Campagnetactiek

De doelstellingen krijgen concreet vorm. Samen met jullie vaste bedrijfsjournalist bepalen we de tactiek en stellen we een contentkalender samen. De uitvoering start.

LinkedIn-activatie  

We gaan actief aan de slag met uitbreiding van het netwerk en de zichtbaarheid daarin. Met onze content en slimme tools realiseren we dit.

Resultaten en vervolgstappen  

Meten is weten. We geven inzicht in de voortgang en resultaten.

Onze aanpak in het kort

WorkflowCanvass

Zo werkt dat in de praktijk

Ontmoet ons team

Floor

Bedrijfsjournalist

Frances

Team lead content

Emiel

LinkedIn marketeer

Johan

Designer / Art director

Jaap

Senior bedrijfsjournalist

Edwin

Directeur

Ashley

Bedrijfsjournalist

Esther

Bedrijfsjournalist

Nick

Online marketeer

Marjon

Marketing accountmanager

Ontmoet ons team

Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden?

Plan een vrijblijvende kennismaking in met Edwin!

Diensten

Continu zichtbaar zijn met professionele en duidelijke verhalen, daar gaat het om. Waar kunnen we jouw organisatie mee helpen? 

Je wil duidelijker verwoorden wie je bent, waar je voor staat, wat je doet en voor wie je dat doet.  

Je wil op regelmatige basis lastige inhoud vertalen naar een boodschap die duidelijk is én aanspreekt.  

Je wil op regelmatige basis content ontwikkelen én deze activeren bij de gewenste doelgroep.  

Inspiratie

Als contentmarketing-specialist moeten we natuurlijk het goede voorbeeld geven. Laat je inspireren door onze eigen content!

Hoe doen we het in de praktijk? En wat vinden onze klanten? Bekijk onze casestudy’s en ontdek de vele mogelijkheden.

We houden de ontwikkelingen binnen het vakgebied voor jou in de gaten. Ook onze eigen contentmarketeers komen aan het woord.

Wil je echt de diepte in? Update je inhoudelijke kennis over contentmarketing door het lezen van onze whitepapers.

In 50 korte video’s deelt onze directeur Edwin de Haas zijn kennis over contentmarketing en andere commerciële thema’s.

Over ons

CanvassCompany brengt jouw kennisintensieve organisatie blijvend onder de aandacht van je doelgroep door het creëren en activeren van zichtbare commerciële content. Een uitgekiende contentmarketing-aanpak is altijd het startpunt. 

Onze why, how en what.

Lijkt het je leuk om bij ons te komen werken? Bekijk welke vacatures er op dit moment open staan! 

Bekijk onze knappe koppen.

Doe de marketingcheck!

Je zakelijke uitingen naar een hoger niveau tillen, dat is wat je wil.
Tegen welke zakelijke uitdagingen loop jij aan?

Image description