Werk aan online zichtbaarheid met contentmarketing

De juiste content inspireert de doelgroep!

waaraan dient goede content dan te voldoen? Je leest het in dit e-book!

Een b2b-klant hapt niet meer toe op basis van één enkel gesprek. Het beslissingsproces van een potentiële klant begint online. Daarom is de online aanwezigheid van de organisatie en het beantwoorden van vragen die spelen ontzettend belangrijk.
E-book werk aan online zichtbaarheid door middel van content

Onze Content-as-a-Service methodiek

Creëer inhoud die aan het denken zet, die inspireert of op welke manier dan ook van waarde is.
Journalisten

Journalisten

Zet kennis in de juiste objectieve context en voed de markt met jouw boodschap
Research

Research

Onderzoek naar actualiteiten binnen jouw sector maakt dat de organisatie zich onderscheidt
Interview

Interview

Door middel van het stellen van relevante vragen wordt de juiste informatie boven tafel gehaald
Optimaliseren

Fine Tuning

De content is pas compleet met een mooie vormgeving en lay-out die past bij de organisatie

Content mix

Content Mix

Een continu proces zorgt dat de organisatie on top of mind blijft, de content past binnen een langetermijnvisie
Video afspelen

Content voor waardevolle contactmomenten

Laat jij je salesteam actief, via persoonlijke berichten, content delen met klanten, relaties en prospects? Traditionele marketing praat tegen mensen, content marketing praat mét mensen. Gebruik daarom content voor waardevolle contactmomenten met je klanten, relaties en prospects. Edwin vertelt je er meer over in deze video.

waaraan dient goede content dan te voldoen? Je leest het in dit e-book!

Een b2b-klant hapt niet meer toe op basis van één enkel gesprek. Het beslissingsproces van een potentiële klant begint online. Daarom is de online aanwezigheid van de organisatie en het beantwoorden van vragen die spelen ontzettend belangrijk.