Behind the scenes…

In gesprek met People en Operations Manager Tamara Hilhorst! In deze serie gaan we in gesprek met onze collega’s. Waarom werken ze bij CanvassCompany? Wat doet hen bewegen in hun vak? En hoe zit de organisatie in elkaar?

Onze People & Operations Manager Tamara Hilhorst werkt sinds 2021 voor een happy en gemotiveerd team, en met succes! Sinds haar komst is er nóg meer aandacht voor persoonlijke ontwikkeling, werkplezier en is de algehele professionaliteit van de organisatie naar een volgend level getild. Wat deed Tamara bewegen om bij ons te komen werken?  

Een professional playground 

“Wat mij enorm aansprak was het team van experts bij CanvassCompany. Mijn handen begonnen al te kriebelen bij het idee om elke collega ook daadwerkelijk in zijn of haar kracht te zetten. Iedereen heeft zijn of haar eigen expertise, maar deze krachten moesten ‘alleen’ nog gebundeld worden. Dan ontstaat namelijk een écht bijzondere dynamiek. Een mooi voorbeeld: we organiseren maandelijks een inspiratiesessie waarna we in de daaropvolgende weken elkaar motiveren en activeren om wat we geleerd hebben ook in de praktijk te brengen.”   

Wat zegt onze collega eigenlijk over zichzelf?

Tamara brengt individuen en teams via ieders eigen kracht naar het gewenste doel en resultaat

“Hoe fijn zou het zijn als iedere medewerker het beste uit zichzelf kan halen? Als People Manager bij CanvassCompany zet ik mensen in hun kracht, zodat ze hun werk met plezier en creativiteit kunnen uitvoeren. Wat dat de organisatie oplevert? Naast blije medewerkers die zich uitgedaagd en gesteund voelen, wordt de organisatie als geheel naar een hoger level getild. Door mijn ervaring in diverse leidinggevende- en MT-rollen én mijn rol als gediplomeerd coach, zet ik een team in beweging met als uitgangspunt de kracht van een individu. Ik gun het iedereen om zijn eigen pad te bewandelen.” 

Het werkgeluk van de collega’s is mijn uitgangspunt  

Tamara is in haar functie verantwoordelijk voor zowel de medewerkerstevredenheid als de operatie. “Ik onderzoek bijvoorbeeld of er gewerkt kan worden aan iemands hard of soft skills. Daarnaast breng ik in kaart welke investeringen en strategische keuzes er gemaakt moeten worden op bedrijfsniveau. Maar denk ook aan de inrichting van het kantoor, het zorgen voor gezonde snacks en het organiseren van teamuitjes. Bij alle beslissingen die worden gemaakt is het uitgangspunt: de collega, het wederzijds respect én de ambitie van onze organisatie.”  

Een vitaliteitsbudget, workation en vrij op je verjaardag 

Dat de collega’s het uitgangspunt zijn, blijkt ook uit de komst van een vitaliteitsbudget en de mogelijkheid van een workation. En werk je binnen ons gezellige team? Dan krijg je ook vrij op je verjaardag. “En dit verzin ik echt niet allemaal zelf! Juist door zeer regelmatig met iedereen te sparren, komen we tot dit soort toffe ideeën. We ontdekken samen wat werkt en wat niet. Zo wilde onze online marketeer Nick erg graag met workation en had bedrijfsjournalist Esther behoefte aan een vitaliteitsbudget. De vinger aan de pols houden, luisteren en samen ontdekken, dat is heel belangrijk in mijn vak.” 

De ideale werkomgeving waarin iedere collega kan floreren 

Eén van de uitdagingen voor Tamara was het creëren van een werkomgeving waarin meer ruimte is voor ieders creativiteit. “Zo wilden we dat onze bedrijfsjournalisten zich meer vrij zouden voelen om te experimenteren met verschillende creatieve contentvormen voor onze klanten. Nu maken we bijvoorbeeld naast een whitepaper ook een FIT-paper; zijn infographics niet meer weg te denken uit een contentkalender! We werken op basis van vertrouwen; dat motiveert om verder te kijken dan alleen je takenpakket.” 

Ook met innovaties als artificiële intelligentie wordt creatief omgesprongen. Tamara legt uit: “Collega’s zien de komst van ChatGPT als een kans, niet als een bedreiging. We onderzoeken samen wat we hier als team mee kunnen en delen onze bevindingen met elkaar. Alles vanuit een open dialoog en growth mindset.”  

Hierom maakt Tamara’s hart een sprongetje 

Waar Tamara gelukkig van wordt? “Dat iedere collega in het medewerkerstevredenheidsonderzoek aangeeft zichzelf te kunnen zijn, daar word ik dolgelukkig van,” roept Tamara meteen. “Daarnaast word ik ook enthousiast over de (her)ontdekte meerwaarde van het terugkijken op een bepaalde periode. Natuurlijk is vooruitkijken en doelen stellen heel belangrijk, maar nu we bijvoorbeeld na elke sprint een retrospective organiseren, kunnen de collega’s ook echt zien waar we vandaan komen en wat we met z’n allen hebben bereikt. We werken in een flow waar veiligheid en respect centraal staan.”  

Kom langs voor een kop koffie en proef de sfeer!  

Word je wel enthousiast van het verhaal van Tamara en ben je benieuwd welke vacatures wij op dit moment open hebben staan? Kijk dan eens op onze vacaturepagina!

Behind the scenes
Tamara en Nick Canvasscompany
Behind the scenes

Ben je nieuwsgierig geworden?

Laten we kennismaken!

Diensten

Continu zichtbaar zijn met professionele en duidelijke verhalen, daar gaat het om. Waar kunnen we jouw organisatie mee helpen? 

Je wil duidelijker verwoorden wie je bent, waar je voor staat, wat je doet en voor wie je dat doet.  

Je wil op regelmatige basis lastige inhoud vertalen naar een boodschap die duidelijk is én aanspreekt.  

Je wil op regelmatige basis content ontwikkelen én deze activeren bij de gewenste doelgroep.  

Inspiratie

Als contentmarketing-specialist moeten we natuurlijk het goede voorbeeld geven. Laat je inspireren door onze eigen content!

Hoe doen we het in de praktijk? En wat vinden onze klanten? Bekijk onze casestudy’s en ontdek de vele mogelijkheden.

We houden de ontwikkelingen binnen het vakgebied voor jou in de gaten. Ook onze eigen contentmarketeers komen aan het woord.

Wil je echt de diepte in? Update je inhoudelijke kennis over contentmarketing door het lezen van onze whitepapers.

In 50 korte video’s deelt onze directeur Edwin de Haas zijn kennis over contentmarketing en andere commerciële thema’s.

Over ons

CanvassCompany brengt jouw kennisintensieve organisatie blijvend onder de aandacht van je doelgroep door het creëren en activeren van zichtbare commerciële content. Een uitgekiende contentmarketing-aanpak is altijd het startpunt. 

Onze why, how en what.

Lijkt het je leuk om bij ons te komen werken? Bekijk welke vacatures er op dit moment open staan! 

Bekijk onze knappe koppen.

Doe de marketingcheck!

Je zakelijke uitingen naar een hoger niveau tillen, dat is wat je wil.
Tegen welke zakelijke uitdagingen loop jij aan?

Image description