‘Dankzij alle inhoudelijke content zijn we zichtbaar geworden en doen we weer volop mee in de markt’
Bas Mathon – Managing Director Quantaris
DE WENS: VOLLEDIG DIGITALE EXPOSURE KRIJGEN
“We waren niet gewend om voldoende uit te stralen wat er allemaal binnen ons bedrijf gebeurt”, vertelt Managing Director Bas Mathon. “De vele ontwikkelingen binnen onze organisatie bleven allemaal onder de motorkap. Samen met CanvassCompany hebben we hard gewerkt om echt zichtbaar te worden.”
Ontdek wie Quantaris is
AAN DE SLAG MET CONTENTUITINGEN
Wij hebben voor Quantaris goed gekeken naar de kern en boodschap die ze willen overbrengen en daar een solide plan voor gemaakt. Na een onboarding sessie konden onze content coaches en creatieve coaches aan de slag met inspirerende ideeën. Door het maken van een contentkalender ontstond een praktisch plan om ritme in communicatie-uitingen te brengen. Inhoudelijk werden strategische keuzes gemaakt. Hierdoor ontstond een mooie mix van content en werd de basis voor de samenwerking gelegd.
KENNIS NAAR BUITEN BRENGEN
Als organisatie wil je klanten en potentiële klanten op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen. Wij hebben dat vertaald naar diverse socials, blogs, whitepapers en klantcases die allemaal weergeven waar Quantaris mee bezig is.
Bas Mathon: “Eigenlijk sta je helemaal niet stil bij wat wij eigenlijk allemaal doen, totdat je het terugleest! Met name de blogs en klantcases zijn voor onze doelgroep erg interessant.
Directies zijn nieuwsgierig naar wat er bij andere bedrijven gebeurt. Door met inhoudelijke storytelling uit te leggen wat technische oplossingen betekenen voor werknemers van het notariaat maakt CanvassCompany de opgeleverde content erg interessant. Bovendien werden we hierdoor zichtbaar bij zowel klanten als niet-klanten.”
QUANTaRIS ALS ZICHTBARE AUTORITEIT
Door de digitale exposure kan niemand meer om Quantaris heen als expert op het gebied van software binnen het notariaat.
Bas Mathon: “We laten ontwikkelingen in ons vakgebied zien aan zowel onze klanten als potentiële klanten, waardoor we weer meedoen in de markt. En niet alleen dat. Door de inhoudelijke content staan we bovenaan de lijst van beslissers in het veld. Ons doel is daarmee meer dan behaald.”