Creëer content die aan het denken zet, inspireert en waarde toevoegt

Je wil in gesprek komen met je doelgroep, maar aan het eind van het jaar staan er maar 2 blogs online. Herkenbaar?

Kom en blijf in een vast ritme onder de aandacht van je doelgroep

Om op de radar van de juiste doelgroep te komen (en blijven!) moet je in een vast ritme online aanwezig zijn. Daarnaast zou wat je communiceert ook relevant en aansprekend moeten zijn. Met welke problemen kampt jouw doelgroep? Wil jouw organisatie in een vast ritme inhoudelijke content creëren voor de juiste doelgroep, ondersteunend aan je eigen marketingteam? Overweeg dan een Content Flex abonnement. 

Onboarding

Welk verhaal wil de organisatie vertellen? Deze vraag staat centraal bij de onboardingsessie. We doorgronden jouw organisatie en de beoogde doelgroep. Wat zijn de uitdagingen die op dit moment spelen en hoe gaan we waarde toevoegen en het gesprek aan?

CONTENTSESSIE

Eén van onze journalisten doet deskresearch en komt er door interviews met jullie experts achter welke topics en thema’s relevant zijn. We creëren een up-to-date buyer persona. Deze sessie keert regelmatig terug, want de wereld om ons heen en de organisatie veranderen continu.

CONTENTKALENDER

Ieder kwartaal maken wij een contentkalender, naar aanleiding van de contentsessie. Zo weet je precies waar je aan toe bent en wat je kunt verwachten.

CONTENT

Het is nu super helder waar de content over moet gaan. Maar hoe krijg je de juiste kennis uit de koppen van de experts binnen jouw organisatie? Dit proces neemt één van onze journalisten uit handen. We maken content die de doelgroep aanspreekt en die de organisatie op de kaart zet als thought leader.

Content Flex

Een Content Flex abonnement start met een onboarding. We maken naar aanleiding van de contentsessie een contentkalender. Maar wat voor content er geproduceerd wordt? Dat bepaal jij zelf!

Content Flex

Een Content Flex abonnement start met een onboarding. We maken naar aanleiding van de contentsessie een contentkalender. Maar wat voor content er geproduceerd wordt? Dat bepaal jij zelf!

Het contentteam

Deze knappe koppen staan klaar voor jou
Esther CanvassCompany

Esther Derks
Bedrijfsjournalist

Emiel CanvassCompany

Emiel Binnekamp
B2B Campagne Marketeer

Allain CanvassCompany

Allain Silbernberg
Creatief Strateeg

Nick van der Lit CanvassCompany

Nick van der Lit
Online Marketeer

Johan

Johan Wiericx
Designer/Art director

Jaap CanvassCompany

Jaap de Wreede
Bedrijfsjournalist

Marjon

Marjon van Dijen
Marketing Accountmanager

Remy CanvassCompany

Remy Dumortier
Project Manager & Agile/Scrum Coach

Marketing as a Service (MaaS)

Behoefte aan een compleet inbound marketingteam
voor de prijs van één marketingmedewerker?

Tegenwoordig moeten marketeers van heel veel verstand hebben: positionering, SEA, SEO, e-mailmarketing, social (advertising) en vaak zijn ze ook nog verantwoordelijk voor het beheer van de social media... Marketing as a Service maakt het mogelijk om dit brede takenpakket te vervullen. Je leest er hier meer over!

Direct aan de slag met het creëren van steengoede content?

Maak een afspraak om kennis te maken via onze planningstool.