Doelgroep & Propositie

WORKSHOP

Succes vraagt om keuzes. Keuzes voor doelgroepen en proposities. Op welke bedrijven focus je? Wat is hun profiel en waar zitten ze? Wat maakt jouw bedrijf bijzonder voor hen? Waarom moeten zij echt eens met je kennismaken?

In deze workshop ontwikkelen we van buiten naar binnen geformuleerde proposities. Product-marktcombinaties waarin toekomstige klanten zich herkennen. We geven antwoord op de vragen: Wie ben je? Wat doe je? Voor wie doe je dat? En wat hebben zij daaraan?

Twee van onze consultants gaan een ochtend of middag aan de slag met het managementteam. Tijdens deze interactieve sessie zetten zij je aan het denken. Met als resultaat: duidelijke doelgroepkeuzes en een haarscherpe propositie.

Edwin de Haas - CanvassCompany

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Edwin de Haas

Directeur

Met deze 50 tips wordt een marketing- en salesafdeling future proof!

Download gratis

 

Je staat op het punt je kennis te verbreden door middel van onze publicatie "Met deze 50 tips wordt een marketing- en salesafdeling future proof!".

Ik wens je veel leesplezier!

Edwin de Haas
Directeur CanvassCompany

You have Successfully Subscribed!