Hoe zorg je als B2B-organisatie voor een optimaal online marketing & salesproces?

Want het klassieke verkoopmodel werkt niet meer!

Om te beginnen moet je verhaal op orde zijn. Want wanneer je de positionering, en de daaropvolgende propositie, niet aanpast op de huidige realiteit of eens in de zoveel tijd refresht, dan weet je eigenlijk zeker dat het verhaal rammelt. In dit e-book helpen we jou bij het maken van een ‘deep dive’ en zoomen we in op de kern van de organisatie.

Onze methodiek

Wij helpen ambitieuze dienstverleners bij het uitdenken, inrichten én uitvoeren van een succesvol digital sales proces. En dat doen we door middel van het doorlopen van het Game Plan.

Set Target

Om een medaille te winnen op de Olympische Spelen, is er een uitgedokterd plan nodig.

Get Ready

Get Ready

Om de organisatie goed voor te bereiden op de eerste wedstrijd, moet de basisuitrusting in orde zijn.

Play Game

Play Game

Sales en marketing zijn doe-vakken. Ons motto? Trial and error en learning by doing.

Win Game

Win Game

Bereik het doel. Maar bedenk: ook na de winst blijven we zoeken naar de beste weg...

Video afspelen

Om te kunnen winnen heeft ook topsporter Lobke Berkhout een plan

Laat je insprireren en ga mee op reis! We nemen de eerste stap van onze methodiek onder de loep. En dat doen we op een bijzondere manier: onder begeleiding van Olympisch wedstrijdzeilster Lobke. Met haar vijf wereldtitels weet zij als geen ander hoe je moet winnen. Wat kunnen wij leren van haar visie, mentaliteit en aanpak als het aankomt op het uitdenken en -werken van de eerste belangrijke stap naar succes: een goed plan!

"CanvassCompany heeft specialisten in dienst die wij gewoon niet hebben: schrijvers, websiteontwerpers, designers, noem het maar op. Daarnaast zorgen ze voor meer structuur in de marketingwerkzaamheden, écht een stok achter de deur dus!"

Karin, algemeen directeur van Emeritor

Hoe zorg je als B2B-organisatie voor een optimaal online marketing & salesproces?

Want het klassieke verkoopmodel werkt niet meer!