Klantcase: Cambrian
- Strategische sessie
- Marketing-as-a-Service
- Website optimaliseren
- Nieuwe huisstijl
- Netwerk LinkedIn opbouwen en uitbreiden
- Creëren en activeren content
“Er is nu een groter plan rondom onze contentmarketing. We krijgen professioneel advies én we worden volledig ontzorgd.”
André van der Riet, Co-founder en Directeur Cambrian Technologies
Over Cambrian Technologies
Cambrian Technologies ondersteunt bedrijven met hun transitie naar de cloud. Hun innovatieve cloudoplossingen en processen ontwarren bestaande knelpunten, zodat hun klanten tijd en energie overhouden om nieuwe kansen te verzilveren.
What:
Zij ondersteunen klanten wereldwijd met cloud-native oplossingen en geautomatiseerde managed services.
How:
Zij ontwerpen, realiseren en implementeren innovatieve cloudoplossingen en -processen.
Why:
Zij zorgen dat organisaties zich weer kunnen richten op hun core business en zo nieuwe kansen voor innovatie verzilveren.
Op zoek naar de rode draad in je contentmarketing
Directeur André van der Riet kreeg regelmatig e-mails van allerlei partijen die gouden bergen beloofden over SEO, lead generation en andere marketingzaken. Maar dat bleek nooit de juiste match. “We kwamen er steeds weer achter dat je vaak hele praktische dingen zelf moet doen,” vertelt André. “En, belangrijker: dat er een rode draad mist die je contentmarketing drijft. Het blijft vaak bij losse flodders, zonder een bepaalde gedachte erachter.”
André en zijn compagnon Dionysis Linardatos waren daarom op zoek naar een partij waar ze op de lange termijn mee konden samenwerken. Ze zochten een partner met een duidelijk plan achter de verschillende marketingactiviteiten waar hun bedrijf behoefte aan had, én die hen vervolgens ook echt dingen uit handen kon nemen.
“In het begin moet je flink in de kennisoverdracht investeren, maar die investering verdien je later dubbel en dwars terug.”
André van der Riet, Co-founder en Directeur Cambrian Technologies
Het feit dat er bij CanvassCompany meerdere specialismes (content, design, website-optimalisatie, effectief gebruik van LinkedIn) onder één dak gecombineerd worden, werkt voor Cambrian Technologies heel fijn, vertelt André. “Er is nu een groter plan rondom onze contentmarketing. We krijgen professioneel advies én we worden vergaand ontzorgd.”
Vorm en richting geven aan je contentmarketingstrategie
Toen Cambrian Technologies in 2022 bij CanvassCompany aanklopte, was er een hoop werk aan de winkel: er moest vooral lijn, vorm en richting komen. Vandaar dat we bij de basis zijn begonnen: de positionering en propositie strak neerzetten. André kijkt daar positief op terug: “Dit heeft ons echt geholpen om in de juiste fase van de ontwikkeling van ons bedrijf na te denken over de focus van onze dienstverlening én hoe we dat naar buiten toe uitdragen.”
Toen dat eenmaal stond, hebben we samen een aanpak uitgestippeld waarin alles duidelijk op elkaar afgestemd is: een geoptimaliseerde website volgens een nieuwe, frisse huisstijl, een heldere contentstrategie voor de lange termijn én het opbouwen van een relevant netwerk op LinkedIn.
De samenwerking met CanvassCompany loopt nu al een aantal jaar en bevalt nog steeds uitstekend, aldus André. ”In het begin moet je flink in de kennisoverdracht investeren, maar op een gegeven moment valt alles op zijn plek en ga je echt meters maken. Die investering aan de voorkant verdien je later dubbel en dwars terug.”
Ben je nieuwsgierig geworden?
Laten we kennismaken!