Salesproces

In de digitale realiteit zijn marketing en sales één integraal proces.

Het creëren van een succesvol salesproces hangt af van veel factoren.

En het maken van stappen is hierin cruciaal. Eerst startte je als sales bij nul, nu is persoonlijk contact pas aan de orde als digitale informatie niet meer volstaat.

Om het proces inzichtelijk te houden adviseren wij je om het proces te implementeren in een CRM-systeem, dat wij voor je kunnen inrichten. We houden het simpel, snel en intuïtief.

Maak van sales een stappenplan

Sales is een proces. En iedere vorm van klantcontact moet een stap in de goede richting zijn. Als je alles kort en bondig vastlegt in een modern CRM en je koppelt aan iedere stap een taak of actie, dan helpt het systeem je om stappen te blijven zetten en kan je geen opportunity mislopen.
Video afspelen over Tip 49 | Maak van sales een stappenplan
Video afspelen over Tip 49 | Maak van sales een stappenplan

de Vervolgstap? Lead nurturing

Winnen betekent: zorgen dat gegenereerde leads op de juiste manier worden omgezet in écht resultaat. Dat kan alleen als leads van hoge kwaliteit zijn.