Lead nurturing

In de digitale realiteit zijn marketing en sales één integraal proces.

Winnen betekent: zorgen dat gegenereerde leads op de juiste manier worden omgezet in écht resultaat. Dat kan alleen als leads van hoge kwaliteit zijn.

Als jouw salesteam te weinig tijd heeft om de leads op te volgen, dan doen wij het toch! We zorgen ervoor dat marketing qualified leads (MQL’s) door structurele opvolging sales qualified leads (SQL’s) worden. Want een lead – die uit dit proces voortkomt – kan veelomvattend zijn. En kan leiden tot een hele reeks acties, van een algemene kennismaking tot een concrete vraag. In ieder geval is de eerste concrete stap gezet.

Start met warme acquisitie

Als je met online marketing aan de slag gaat, gericht op specifieke doelgroepen, zullen jouw prospects gaan klikken, reageren, zich inschrijven voor nieuwsbrieven of webinars en jouw content bekijken of beluisteren. Als je dat proces slim inricht, komen die mensen in beeld. Vervolgens doe je de opvolging, in de vorm van meer content, een webinar of een berichtje. En dan is een berichtje of telefoontje daarna ook veel logischer.
Video afspelen over Tip 45 | Start met warme acquisitie
Video afspelen over Tip 45 | Start met warme acquisitie

de Vervolgstap? Salesteam voorbereiden op het winnen van een marathon

Hard trainen met de juiste coach is cruciaal. Dat geldt ook voor succesvol zijn in sales. Leren van specialisten en eindeloos oefenen in de praktijk. Meters maken!