Lead nurturing

In de digitale realiteit zijn marketing en sales één integraal proces.

Winnen betekent: zorgen dat gegenereerde leads op de juiste manier worden omgezet in écht resultaat. Dat kan alleen als leads van hoge kwaliteit zijn.

Als jouw salesteam te weinig tijd heeft om de leads op te volgen, dan doen wij het toch! We zorgen ervoor dat marketing qualified leads (MQL’s) door structurele opvolging sales qualified leads (SQL’s) worden. Want een lead – die uit dit proces voortkomt – kan veelomvattend zijn. En kan leiden tot een hele reeks acties, van een algemene kennismaking tot een concrete vraag. In ieder geval is de eerste concrete stap gezet.

Start met warme acquisitie

Als je met online marketing aan de slag gaat, gericht op specifieke doelgroepen, zullen jouw prospects gaan klikken, reageren, zich inschrijven voor nieuwsbrieven of webinars en jouw content bekijken of beluisteren. Als je dat proces slim inricht, komen die mensen in beeld. Vervolgens doe je de opvolging, in de vorm van meer content, een webinar of een berichtje. En dan is een berichtje of telefoontje daarna ook veel logischer.
Video afspelen over Tip 45 | Start met warme acquisitie
Video afspelen over Tip 45 | Start met warme acquisitie

de Vervolgstap? Salesteam voorbereiden op het winnen van een marathon

Hard trainen met de juiste coach is cruciaal. Dat geldt ook voor succesvol zijn in sales. Leren van specialisten en eindeloos oefenen in de praktijk. Meters maken!

Diensten

Continu zichtbaar zijn met professionele en duidelijke verhalen, daar gaat het om. Waar kunnen we jouw organisatie mee helpen? 

Je wil duidelijker verwoorden wie je bent, waar je voor staat, wat je doet en voor wie je dat doet.  

Je wil op regelmatige basis lastige inhoud vertalen naar een boodschap die duidelijk is én aanspreekt.  

Je wil op regelmatige basis content ontwikkelen én deze activeren bij de gewenste doelgroep.  

Inspiratie

Als contentmarketing-specialist moeten we natuurlijk het goede voorbeeld geven. Laat je inspireren door onze eigen content!

Hoe doen we het in de praktijk? En wat vinden onze klanten? Bekijk onze casestudy’s en ontdek de vele mogelijkheden.

We houden de ontwikkelingen binnen het vakgebied voor jou in de gaten. Ook onze eigen contentmarketeers komen aan het woord.

Wil je echt de diepte in? Update je inhoudelijke kennis over contentmarketing door het lezen van onze whitepapers.

In 50 korte video’s deelt onze directeur Edwin de Haas zijn kennis over contentmarketing en andere commerciële thema’s.

Over ons

CanvassCompany brengt jouw kennisintensieve organisatie blijvend onder de aandacht van je doelgroep door het creëren en activeren van zichtbare commerciële content. Een uitgekiende contentmarketing-aanpak is altijd het startpunt. 

Onze why, how en what.

Lijkt het je leuk om bij ons te komen werken? Bekijk welke vacatures er op dit moment open staan! 

Bekijk onze knappe koppen.

Doe de marketingcheck!

Je zakelijke uitingen naar een hoger niveau tillen, dat is wat je wil.
Tegen welke zakelijke uitdagingen loop jij aan?

Image description