4. win game

Het klassieke verkoopmodel is uitgewerkt. Marketing is de nieuwe sales en de rol van de verkoper is sterk aan het veranderen.

De verantwoordelijkheid voor leadgeneratie ligt bij marketing waardoor sales zich kan ontwikkelen tot consultant. Een cultuurverandering is nodig binnen jouw team. En het ontwikkelen van de juiste vaardigheden en het aanpassen van het commerciële proces is hierbij onvermijdbaar. Wij coachen jullie tijdens dit proces!
Video afspelen

Olympisch wedstrijdzeilster Lobke Berkhout over waarom je – ook na de winst - moet blijven zoeken naar de beste weg

Ga je mee op reis? We nemen onze methodiek onder de loep. En dat doen we op een bijzondere manier: onder begeleiding van Olympisch wedstrijdzeilster Lobke. Met haar vijf wereldtitels weet zij als geen ander hoe je moet winnen. Wat kunnen wij leren van haar mentaliteit en aanpak? 

We zijn aangekomen bij de laatste fase van het Game Plan, namelijk Win Game. Want degene die tot op z’n tandvlees gaat, de lange termijn voor ogen houdt, nooit opgeeft én zichzelf continu verbetert zal winnen. Hoe was het voor Lobke om kampioen te worden? 

Salesproces

In de digitale realiteit zijn marketing en sales één integraal proces.

Lead Nurturing

Als jouw salesteam te weinig tijd heeft om de leads op te volgen, dan doen wij het toch!

Salestraining

Jouw salesteam bereiden we voor op het winnen van een marathon! Hard trainen met de juiste coach is cruciaal.

Cultuurverandering

Wij geloven dat – als je succesvol wil zijn in de huidige digitale realiteit – je moet blijven zoeken naar de beste weg.

Maak van sales een stappenplan

Sales is een proces. En iedere vorm van klantcontact moet een stap in de goede richting zijn. Als je alles kort en bondig vastlegt in een modern CRM en je koppelt aan iedere stap een taak of actie, dan helpt het systeem je om stappen te blijven zetten en kan je geen opportunity mislopen. 

Video afspelen