Win GAME

Het klassieke verkoopmodel is uitgewerkt. Marketing is de nieuwe sales en de rol van de verkoper is sterk aan het veranderen

De verantwoordelijkheid voor leadgeneratie ligt bij marketing waardoor sales zich kan ontwikkelen tot consultant. Een cultuurverandering is nodig binnen jouw team. En het ontwikkelen van de juiste vaardigheden en het aanpassen van het commerciële proces is hierbij onvermijdbaar. Wij coachen jullie tijdens dit proces!

Salesproces

In de digitale realiteit zijn marketing en sales één integraal proces.

Lead Nurturing

Als jouw salesteam te weinig tijd heeft om de leads op te volgen, dan doen wij het toch!

Salestraining

Jouw salesteam bereiden we voor op het winnen van een marathon! Hard trainen met de juiste coach is cruciaal.

Cultuurverandering

Wij geloven dat – als je succesvol wil zijn in de huidige digitale realiteit – je moet blijven zoeken naar de beste weg.

Video afspelen

Olympisch wedstrijdzeilster Lobke Berkhout over waarom je – ook na de winst - moet blijven zoeken naar de beste weg

Ga je mee op reis? We nemen onze methodiek onder de loep. En dat doen we op een bijzondere manier: onder begeleiding van Olympisch wedstrijdzeilster Lobke. Met haar vijf wereldtitels weet zij als geen ander hoe je moet winnen. Wat kunnen wij leren van haar mentaliteit en aanpak?  We zijn aangekomen bij de laatste fase van het Game Plan, namelijk Win Game. Want degene die tot op z’n tandvlees gaat, de lange termijn voor ogen houdt, nooit opgeeft én zichzelf continu verbetert zal winnen. Hoe was het voor Lobke om kampioen te worden? 

Maak van sales een stappenplan

Sales is een proces. En iedere vorm van klantcontact moet een stap in de goede richting zijn. Als je alles kort en bondig vastlegt in een modern CRM en je koppelt aan iedere stap een taak of actie, dan helpt het systeem je om stappen te blijven zetten en kan je geen opportunity mislopen. 
Video afspelen

BRENG DE BASIS OP ORDE

In deze fase brengen we de basis op orde. Wat we gaan doen? Onder andere: een website update, een SEO-check, een data analyse en we implementeren verschillende tools… Om jezelf goed voor te bereiden op de eerste wedstrijd moet jouw basisuitrusting tiptop in orde zijn.

Diensten

Continu zichtbaar zijn met professionele en duidelijke verhalen, daar gaat het om. Waar kunnen we jouw organisatie mee helpen? 

Je wil duidelijker verwoorden wie je bent, waar je voor staat, wat je doet en voor wie je dat doet.  

Je wil op regelmatige basis lastige inhoud vertalen naar een boodschap die duidelijk is én aanspreekt.  

Je wil op regelmatige basis content ontwikkelen én deze activeren bij de gewenste doelgroep.  

Inspiratie

Als contentmarketing-specialist moeten we natuurlijk het goede voorbeeld geven. Laat je inspireren door onze eigen content!

Hoe doen we het in de praktijk? En wat vinden onze klanten? Bekijk onze casestudy’s en ontdek de vele mogelijkheden.

We houden de ontwikkelingen binnen het vakgebied voor jou in de gaten. Ook onze eigen contentmarketeers komen aan het woord.

Wil je echt de diepte in? Update je inhoudelijke kennis over contentmarketing door het lezen van onze whitepapers.

In 50 korte video’s deelt onze directeur Edwin de Haas zijn kennis over contentmarketing en andere commerciële thema’s.

Over ons

CanvassCompany brengt jouw kennisintensieve organisatie blijvend onder de aandacht van je doelgroep door het creëren en activeren van zichtbare commerciële content. Een uitgekiende contentmarketing-aanpak is altijd het startpunt. 

Onze why, how en what.

Lijkt het je leuk om bij ons te komen werken? Bekijk welke vacatures er op dit moment open staan! 

Bekijk onze knappe koppen.