Campagnes

We rollen de campagnes uit en brengen een ritme aan in al jouw uitingen.

En heel belangrijk: we gaan de uitingen op de voet volgen én bijsturen.

Campagnes? Denk aan social media advertising, maar ook aan de inzet van gesponsorde nieuwsartikelen.

En om (nog) meer bereik te creëren, gebruiken we naast SEO ook Search Engine Advertising, ook wel SEA genoemd. Dit is het betaalde gedeelte van de zoekmachine. In Google Ads maken we advertenties met bepaalde zoekwoorden die we linken naar bijvoorbeeld de landingspagina van een whitepaper.

Je website als basis voor je sales

Gebruik je website als contentbibliotheek. En laat sales actief de relevante content gebruiken ter ondersteuning van alle verkoopgesprekken.
Video afspelen over Tip 25 | Je website als basis voor sales
Video afspelen over Tip 25 | Je website als basis voor sales

Vervolgstap? Ontwikkelen van de juiste vaardigheden, wij coachen jullie tijdens dit proces!

Het klassieke verkoopmodel is uitgewerkt. Marketing is de nieuwe sales en de rol van de verkoper is sterk aan het veranderen. De verantwoordelijkheid voor leadgeneratie ligt bij marketing waardoor sales zich kan ontwikkelen tot consultant.

Diensten

Continu zichtbaar zijn met professionele en duidelijke verhalen, daar gaat het om. Waar kunnen we jouw organisatie mee helpen? 

Je wil duidelijker verwoorden wie je bent, waar je voor staat, wat je doet en voor wie je dat doet.  

Je wil op regelmatige basis lastige inhoud vertalen naar een boodschap die duidelijk is én aanspreekt.  

Je wil op regelmatige basis content ontwikkelen én deze activeren bij de gewenste doelgroep.  

Inspiratie

Als contentmarketing-specialist moeten we natuurlijk het goede voorbeeld geven. Laat je inspireren door onze eigen content!

Hoe doen we het in de praktijk? En wat vinden onze klanten? Bekijk onze casestudy’s en ontdek de vele mogelijkheden.

We houden de ontwikkelingen binnen het vakgebied voor jou in de gaten. Ook onze eigen contentmarketeers komen aan het woord.

Wil je echt de diepte in? Update je inhoudelijke kennis over contentmarketing door het lezen van onze whitepapers.

In 50 korte video’s deelt onze directeur Edwin de Haas zijn kennis over contentmarketing en andere commerciële thema’s.

Over ons

CanvassCompany brengt jouw kennisintensieve organisatie blijvend onder de aandacht van je doelgroep door het creëren en activeren van zichtbare commerciële content. Een uitgekiende contentmarketing-aanpak is altijd het startpunt. 

Onze why, how en what.

Lijkt het je leuk om bij ons te komen werken? Bekijk welke vacatures er op dit moment open staan! 

Bekijk onze knappe koppen.

Doe de marketingcheck!

Je zakelijke uitingen naar een hoger niveau tillen, dat is wat je wil.
Tegen welke zakelijke uitdagingen loop jij aan?

Image description