Play Game

Op de radar van je doelgroep komen, je naamsbekendheid vergroten en je merk laden

Alle dagelijkse werkzaamheden die dit voor elkaar moeten brengen voeren wij voor jullie uit. Met demand generation als doel. We gaan aan de slag. Sales en marketing en zijn nu eenmaal doe vakken. De plannen en campagnes die we bedacht hebben gaan we nu in de praktijk brengen. Trial and error is hierbij het motto, learning by doing streven we na en A/B-testing is ons credo.

Inbound marketing

Inbound marketing is de samenvoeging van meerdere online marketing methodes die gezamenlijk zorgen voor: een sterke online aanwezigheid, een sterk merk, maar vooral goede, meetbare resultaten.

Contentcreatie

Blogposts, whitepapers, podcasts, video’s, webinars, infographics, casestudies – het aantal vormen van contentmarketing is bijna oneindig.

Lead development

Het genereren van leads vraagt om een vernieuwde aanpak. Eentje die digitaal plaatsvindt.

Campagnes

We rollen de campagnes uit en brengen een ritme aan in al jouw uitingen.
Video afspelen

Olympisch wedstrijdzeilster Lobke Berkhout legt uit waarom een wedstrijd eigenlijk de beste training is

Ga je mee op reis? We nemen onze methodiek onder de loep. En dat doen we op een bijzondere manier: onder begeleiding van Olympisch wedstrijdzeilster Lobke. Met haar vijf wereldtitels weet zij als geen ander hoe je moet winnen. Wat kunnen wij leren van haar mentaliteit en aanpak?  In de derde fase van het Game Plan – Play Game – is het tijd om te trainen. Bij ons houdt dat in: op de radar van je doelgroep komen, je naamsbekendheid vergroten en je merk laden. En dan is het trainen en meedoen aan wedstrijden natuurlijk onmisbaar. Hoe ziet de wedstrijd- en trainingstactiek van Lobke eruit? 

Kwalitatieve content: één tone of voice in alle uitingen

Wanneer je content telkens door iemand anders laat maken, zal het ook elke keer weer anders klinken. Kies daarom één persoon uit die alles voor je schrijft; dat komt de kwaliteit en de gehele uitstraling van de inhoud ten goede.
Video afspelen

Werk aan online zichtbaarheid met contentmarketing

Een b2b-klant hapt niet meer toe op basis van één enkel gesprek. Het beslissingsproces van een potentiële klant begint online. Daarom is de online aanwezigheid van de organisatie en het beantwoorden van vragen die spelen ontzettend belangrijk. Maar waaraan dient goede content dan te voldoen? Je leest het in dit e-book!
De juiste content inspireert de doelgroep!

BEREIK JE DOEL

Het klassieke verkoopmodel is uitgewerkt. Marketing is de nieuwe sales en de rol van de verkoper is sterk aan het veranderen. Hiervoor is een cultuurverandering nodig binnen jouw team. Wij coachen jullie tijdens dit proces!

Diensten

Continu zichtbaar zijn met professionele en duidelijke verhalen, daar gaat het om. Waar kunnen we jouw organisatie mee helpen? 

Je wil duidelijker verwoorden wie je bent, waar je voor staat, wat je doet en voor wie je dat doet.  

Je wil op regelmatige basis lastige inhoud vertalen naar een boodschap die duidelijk is én aanspreekt.  

Je wil op regelmatige basis content ontwikkelen én deze activeren bij de gewenste doelgroep.  

Inspiratie

Als contentmarketing-specialist moeten we natuurlijk het goede voorbeeld geven. Laat je inspireren door onze eigen content!

Hoe doen we het in de praktijk? En wat vinden onze klanten? Bekijk onze casestudy’s en ontdek de vele mogelijkheden.

We houden de ontwikkelingen binnen het vakgebied voor jou in de gaten. Ook onze eigen contentmarketeers komen aan het woord.

Wil je echt de diepte in? Update je inhoudelijke kennis over contentmarketing door het lezen van onze whitepapers.

In 50 korte video’s deelt onze directeur Edwin de Haas zijn kennis over contentmarketing en andere commerciële thema’s.

Over ons

CanvassCompany brengt jouw kennisintensieve organisatie blijvend onder de aandacht van je doelgroep door het creëren en activeren van zichtbare commerciële content. Een uitgekiende contentmarketing-aanpak is altijd het startpunt. 

Onze why, how en what.

Lijkt het je leuk om bij ons te komen werken? Bekijk welke vacatures er op dit moment open staan! 

Bekijk onze knappe koppen.

Doe de marketingcheck!

Je zakelijke uitingen naar een hoger niveau tillen, dat is wat je wil.
Tegen welke zakelijke uitdagingen loop jij aan?

Image description