3. play game

Bereik je doelgroep

Op de radar van je doelgroep komen, je naamsbekendheid vergroten en je merk laden

Alle dagelijkse werkzaamheden die dit voor elkaar moeten brengen voeren wij voor jullie uit. Met demand generation als doel. We gaan aan de slag. Sales en marketing en zijn nu eenmaal doe vakken. De plannen en campagnes die we bedacht hebben gaan we nu in de praktijk brengen. Trial and error is hierbij het motto, learning by doing streven we na en A/B-testing is ons credo.

1. Inbound marketing

Inbound marketing is de samenvoeging van meerdere online marketing methodes die gezamenlijk zorgen voor: een sterke online aanwezigheid, een sterk merk, maar vooral goede, meetbare resultaten.

2. Contentcreatie

Blogposts, whitepapers, podcasts, video’s, webinars, infographics, casestudies – het aantal vormen van contentmarketing is bijna oneindig. 

3. Lead development

Het genereren van leads vraagt om een vernieuwde aanpak. Eentje die digitaal plaatsvindt.

4. Campagnes

We rollen de campagnes uit en brengen een ritme aan in al jouw uitingen.

Vervolgstap? Ontwikkelen van de juiste vaardigheden, wij coachen jullie tijdens dit proces!

Het klassieke verkoopmodel is uitgewerkt. Marketing is de nieuwe sales en de rol van de verkoper is sterk aan het veranderen. De verantwoordelijkheid voor leadgeneratie ligt bij marketing waardoor sales zich kan ontwikkelen tot consultant.