3. play game

Op de radar van je doelgroep komen, je naamsbekendheid vergroten en je merk laden

Alle dagelijkse werkzaamheden die dit voor elkaar moeten brengen voeren wij voor jullie uit. Met demand generation als doel. We gaan aan de slag. Sales en marketing en zijn nu eenmaal doe vakken. De plannen en campagnes die we bedacht hebben gaan we nu in de praktijk brengen. Trial and error is hierbij het motto, learning by doing streven we na en A/B-testing is ons credo.
Video afspelen

Olympisch wedstrijdzeilster Lobke Berkhout legt uit waarom een wedstrijd eigenlijk de beste training is

Ga je mee op reis? We nemen onze methodiek onder de loep. En dat doen we op een bijzondere manier: onder begeleiding van Olympisch wedstrijdzeilster Lobke. Met haar vijf wereldtitels weet zij als geen ander hoe je moet winnen. Wat kunnen wij leren van haar mentaliteit en aanpak? 

In de derde fase van het Game Plan – Play Game – is het tijd om te trainen. Bij ons houdt dat in: op de radar van je doelgroep komen, je naamsbekendheid vergroten en je merk laden. En dan is het trainen en meedoen aan wedstrijden natuurlijk onmisbaar. Hoe ziet de wedstrijd- en trainingstactiek van Lobke eruit? 

Inbound marketing

Inbound marketing is de samenvoeging van meerdere online marketing methodes die gezamenlijk zorgen voor: een sterke online aanwezigheid, een sterk merk, maar vooral goede, meetbare resultaten.

Contentcreatie

Blogposts, whitepapers, podcasts, video’s, webinars, infographics, casestudies – het aantal vormen van contentmarketing is bijna oneindig.

Lead development

Het genereren van leads vraagt om een vernieuwde aanpak. Eentje die digitaal plaatsvindt.

Campagnes

We rollen de campagnes uit en brengen een ritme aan in al jouw uitingen.

Kwalitatieve content: één tone of voice in alle uitingen

Wanneer je content telkens door iemand anders laat maken, zal het ook elke keer weer anders klinken. Kies daarom één persoon uit die alles voor je schrijft; dat komt de kwaliteit en de gehele uitstraling van de inhoud ten goede.

Video afspelen

Werk aan online zichtbaarheid met contentmarketing

De juiste content inspireert de doelgroep!

Een b2b-klant hapt niet meer toe op basis van één enkel gesprek. Het beslissingsproces van een potentiële klant begint online. Daarom is de online aanwezigheid van de organisatie en het beantwoorden van vragen die spelen ontzettend belangrijk. Maar waaraan dient goede content dan te voldoen? Je leest het in dit e-book!

E-book werk aan online zichtbaarheid door middel van content