Kanalen en thema's

Waar bevindt jouw doelgroep zich? En wat voor type content lezen zij? Dit zijn vragen waar wij antwoord op gaan geven!

We maken een onderbouwde keuze qua inzet van kanalen. Want waar is jouw doelgroep vertegenwoordigd?

En is jouw doelgroep voor het bepaald type content ook gevoelig op het betreffende kanaal? Allemaal vragen die we beantwoorden. En thema’s die we gaan bespreken met het publiek… We blijven continu uitzoeken en bedenken wat er bij jouw doelgroep(en) past. Hoe wordt er gereageerd en wat gebeurt er in de maatschappij? We houden het nauwlettend in de gaten.

Content moet inspireren en overtuigen

Content neemt een deel van de rol van sales over. Want met relevante content kun je laten zien dat jij de expert bent. Content moet prospects aan het denken zetten. En wie wil er nou niet samenwerken met een vakspecialist?

Video afspelen over Tip 30 | Content moet inspireren en overtuigen
Video afspelen over Tip 30 | Content moet inspireren en overtuigen

DE vervolgstap? Het creëren van een campagneplan

Op basis van de gekozen kanalen en thema’s maken we een contentkalender. Wat voor content het precies wordt? Dat kunnen we je niet van tevoren zeggen.

Diensten

Continu zichtbaar zijn met professionele en duidelijke verhalen, daar gaat het om. Waar kunnen we jouw organisatie mee helpen? 

Je wil duidelijker verwoorden wie je bent, waar je voor staat, wat je doet en voor wie je dat doet.  

Je wil op regelmatige basis lastige inhoud vertalen naar een boodschap die duidelijk is én aanspreekt.  

Je wil op regelmatige basis content ontwikkelen én deze activeren bij de gewenste doelgroep.  

Inspiratie

Als contentmarketing-specialist moeten we natuurlijk het goede voorbeeld geven. Laat je inspireren door onze eigen content!

Hoe doen we het in de praktijk? En wat vinden onze klanten? Bekijk onze casestudy’s en ontdek de vele mogelijkheden.

We houden de ontwikkelingen binnen het vakgebied voor jou in de gaten. Ook onze eigen contentmarketeers komen aan het woord.

Wil je echt de diepte in? Update je inhoudelijke kennis over contentmarketing door het lezen van onze whitepapers.

In 50 korte video’s deelt onze directeur Edwin de Haas zijn kennis over contentmarketing en andere commerciële thema’s.

Over ons

CanvassCompany brengt jouw kennisintensieve organisatie blijvend onder de aandacht van je doelgroep door het creëren en activeren van zichtbare commerciële content. Een uitgekiende contentmarketing-aanpak is altijd het startpunt. 

Onze why, how en what.

Lijkt het je leuk om bij ons te komen werken? Bekijk welke vacatures er op dit moment open staan! 

Bekijk onze knappe koppen.

Doe de marketingcheck!

Je zakelijke uitingen naar een hoger niveau tillen, dat is wat je wil.
Tegen welke zakelijke uitdagingen loop jij aan?

Image description