Inbound marketing

Wij nemen jouw (potentiële) klant mee op reis. Zij worden voorzien van relevante informatie, op het juiste moment aangeboden.

Inbound marketing is de samenvoeging van meerdere online marketing methodes die gezamenlijk zorgen voor:

een sterke online aanwezigheid, een sterk merk, maar vooral goede, meetbare resultaten. Waar moet je dan aan denken? Wij beheren, analyseren en optimaliseren jouw website inclusief een zoekmachine optimalisatie (SEO). Daarnaast publiceren we de gemaakte content en zetten de content in door middel van non-paid campagnes. Zo wordt jouw organisatie een thought leader.

Google je bedrijf maar eens

De kans is groot dat je hier niet altijd even blij van wordt. Het geeft je wel veel inzichten. Pas aan wat je aan kunt passen en doe anders een verzoek tot aanpassing.
Video afspelen over Tip 40 | Google je bedrijf maar eens
Video afspelen over Tip 40 | Google je bedrijf maar eens

De vervolgstap? Content creëren!

Blogposts, whitepapers, podcasts, video’s, webinars, infographics, casestudies – het aantal vormen van contentmarketing is bijna oneindig…

Diensten

Continu zichtbaar zijn met professionele en duidelijke verhalen, daar gaat het om. Waar kunnen we jouw organisatie mee helpen? 

Je wil duidelijker verwoorden wie je bent, waar je voor staat, wat je doet en voor wie je dat doet.  

Je wil op regelmatige basis lastige inhoud vertalen naar een boodschap die duidelijk is én aanspreekt.  

Je wil op regelmatige basis content ontwikkelen én deze activeren bij de gewenste doelgroep.  

Inspiratie

Als contentmarketing-specialist moeten we natuurlijk het goede voorbeeld geven. Laat je inspireren door onze eigen content!

Hoe doen we het in de praktijk? En wat vinden onze klanten? Bekijk onze casestudy’s en ontdek de vele mogelijkheden.

We houden de ontwikkelingen binnen het vakgebied voor jou in de gaten. Ook onze eigen contentmarketeers komen aan het woord.

Wil je echt de diepte in? Update je inhoudelijke kennis over contentmarketing door het lezen van onze whitepapers.

In 50 korte video’s deelt onze directeur Edwin de Haas zijn kennis over contentmarketing en andere commerciële thema’s.

Over ons

CanvassCompany brengt jouw kennisintensieve organisatie blijvend onder de aandacht van je doelgroep door het creëren en activeren van zichtbare commerciële content. Een uitgekiende contentmarketing-aanpak is altijd het startpunt. 

Onze why, how en what.

Lijkt het je leuk om bij ons te komen werken? Bekijk welke vacatures er op dit moment open staan! 

Bekijk onze knappe koppen.

Doe de marketingcheck!

Je zakelijke uitingen naar een hoger niveau tillen, dat is wat je wil.
Tegen welke zakelijke uitdagingen loop jij aan?

Image description