Online marketing optimalisatie

Wij zetten de puntjes op de i door middel van 3 stappen…

De laatste stappen die nodig zijn om een optimale basisuitrusting te creëren zijn:

En is jouw doelgroep voor het bepaald type content ook gevoelig op het betreffende kanaal? Allemaal vragen die we beantwoorden. En thema’s die we gaan bespreken met het publiek… We blijven continu uitzoeken en bedenken wat er bij jouw doelgroep(en) past. Hoe wordt er gereageerd en wat gebeurt er in de maatschappij? We houden het nauwlettend in de gaten.

Een concrete en heldere website

Op websites is het vaak onduidelijk wat het bedrijf in kwestie nou eigenlijk doet. Dat is onhandig en dat vindt jouw prospect ook. Zorg er daarom voor dat jouw website concreet aangeeft wie je bent, wat je doet voor wie je dat doet en wat zij eraan hebben.
Video afspelen over Tip 30 | Content moet inspireren en overtuigen
Video afspelen over Tip 24 | Een concrete en heldere website

Vervolgstap? Op de radar komen van jouw doelgroep

Op de radar van je doelgroep komen, je naamsbekendheid vergroten en je merk laden… alle dagelijkse werkzaamheden die dit voor elkaar moeten brengen voeren wij voor jullie uit. Met demand generation als doel. We gaan aan de slag. Sales en marketing en zijn nu eenmaal doe vakken. De plannen en campagnes die we bedacht hebben gaan we nu in de praktijk brengen. Trial and error is hierbij het motto, learning by doing streven we na en A/B-testing is ons credo.

Diensten

Continu zichtbaar zijn met professionele en duidelijke verhalen, daar gaat het om. Waar kunnen we jouw organisatie mee helpen? 

Je wil duidelijker verwoorden wie je bent, waar je voor staat, wat je doet en voor wie je dat doet.  

Je wil op regelmatige basis lastige inhoud vertalen naar een boodschap die duidelijk is én aanspreekt.  

Je wil op regelmatige basis content ontwikkelen én deze activeren bij de gewenste doelgroep.  

Inspiratie

Als contentmarketing-specialist moeten we natuurlijk het goede voorbeeld geven. Laat je inspireren door onze eigen content!

Hoe doen we het in de praktijk? En wat vinden onze klanten? Bekijk onze casestudy’s en ontdek de vele mogelijkheden.

We houden de ontwikkelingen binnen het vakgebied voor jou in de gaten. Ook onze eigen contentmarketeers komen aan het woord.

Wil je echt de diepte in? Update je inhoudelijke kennis over contentmarketing door het lezen van onze whitepapers.

In 50 korte video’s deelt onze directeur Edwin de Haas zijn kennis over contentmarketing en andere commerciële thema’s.

Over ons

CanvassCompany brengt jouw kennisintensieve organisatie blijvend onder de aandacht van je doelgroep door het creëren en activeren van zichtbare commerciële content. Een uitgekiende contentmarketing-aanpak is altijd het startpunt. 

Onze why, how en what.

Lijkt het je leuk om bij ons te komen werken? Bekijk welke vacatures er op dit moment open staan! 

Bekijk onze knappe koppen.

Doe de marketingcheck!

Je zakelijke uitingen naar een hoger niveau tillen, dat is wat je wil.
Tegen welke zakelijke uitdagingen loop jij aan?

Image description