Kanalen en thema's

Waar bevindt jouw doelgroep zich? En wat voor type content lezen zij? Dit zijn vragen waar wij antwoord op gaan geven!

We maken een onderbouwde keuze qua inzet van kanalen. Want waar is jouw doelgroep vertegenwoordigd?

En is jouw doelgroep voor het bepaald type content ook gevoelig op het betreffende kanaal? Allemaal vragen die we beantwoorden. En thema’s die we gaan bespreken met het publiek… We blijven continu uitzoeken en bedenken wat er bij jouw doelgroep(en) past. Hoe wordt er gereageerd en wat gebeurt er in de maatschappij? We houden het nauwlettend in de gaten.

Content moet inspireren en overtuigen

Content neemt een deel van de rol van sales over. Want met relevante content kun je laten zien dat jij de expert bent. Content moet prospects aan het denken zetten. En wie wil er nou niet samenwerken met een vakspecialist?

Video afspelen over Tip 30 | Content moet inspireren en overtuigen
Video afspelen over Tip 30 | Content moet inspireren en overtuigen

DE vervolgstap? Het creëren van een campagneplan

Op basis van de gekozen kanalen en thema’s maken we een contentkalender. Wat voor content het precies wordt? Dat kunnen we je niet van tevoren zeggen.