Get Ready

Om jezelf goed voor te bereiden op de eerste wedstrijd moet jouw basisuitrusting tiptop in orde zijn

In deze fase brengen we de basis op orde. Wat we gaan doen? Onder andere: een website update, een SEO-check, een data analyse en we implementeren verschillende tools…

Werkafspraken

En om het proces goed te laten verlopen is het maken van duidelijke werkafspraken erg belangrijk.

Kanalen/thema's

We maken een onderbouwde keuze qua inzet van kanalen. Want waar is jouw doelgroep vertegenwoordigd?

Campagneplan

We brengen een ritme aan in al jouw uitingen. En heel belangrijk: we gaan de uitingen op de voet volgen én bijsturen…

Optimalisatie

We updaten de website, doen een zoekmachine-optimalisatie en we activeren en implementeren de juiste tooling.
Video afspelen

Olympisch wedstrijdzeilster Lobke Berkhout over het belang van een goede basisuitrusting

Ga je mee op reis? We nemen onze methodiek onder de loep. En dat doen we op een bijzondere manier: onder begeleiding van Olympisch wedstrijdzeilster Lobke. Met haar vijf wereldtitels weet zij als geen ander hoe je moet winnen. Wat kunnen wij leren van haar mentaliteit en aanpak?  In fase twee van het Game Plan – Get Ready – brengen we de basis op orde. We updaten de website, doen een SEO-check en implementeren verschillende tools. Wij denken dat je met een oude boot en een versleten wetsuit minder makkelijk wint. Hoe ziet de basisuitrusting van Lobke eruit? 

Een concrete en heldere website

Op websites is het vaak onduidelijk wat het bedrijf in kwestie nou eigenlijk doet. Dat is onhandig en dat vindt jouw prospect ook. Zorg er daarom voor dat jouw website concreet aangeeft wie je bent, wat je doet, voor wie je dat doet en wat zij eraan hebben. 

Video afspelen

Checklist voor een optimaal digitaal marketing- en salesproces

Zorg dat de basisuitrusting in orde is door het volgen van deze stappen:

BEREIK JE DOELGROEP

Op de radar van je doelgroep komen, je naamsbekendheid vergroten en je merk laden… alle dagelijkse werkzaamheden die dit voor elkaar moeten brengen voeren wij voor jullie uit. Met demand generation als doel.

Diensten

Continu zichtbaar zijn met professionele en duidelijke verhalen, daar gaat het om. Waar kunnen we jouw organisatie mee helpen? 

Je wil duidelijker verwoorden wie je bent, waar je voor staat, wat je doet en voor wie je dat doet.  

Je wil op regelmatige basis lastige inhoud vertalen naar een boodschap die duidelijk is én aanspreekt.  

Je wil op regelmatige basis content ontwikkelen én deze activeren bij de gewenste doelgroep.  

Inspiratie

Als contentmarketing-specialist moeten we natuurlijk het goede voorbeeld geven. Laat je inspireren door onze eigen content!

Hoe doen we het in de praktijk? En wat vinden onze klanten? Bekijk onze casestudy’s en ontdek de vele mogelijkheden.

We houden de ontwikkelingen binnen het vakgebied voor jou in de gaten. Ook onze eigen contentmarketeers komen aan het woord.

Wil je echt de diepte in? Update je inhoudelijke kennis over contentmarketing door het lezen van onze whitepapers.

In 50 korte video’s deelt onze directeur Edwin de Haas zijn kennis over contentmarketing en andere commerciële thema’s.

Over ons

CanvassCompany brengt jouw kennisintensieve organisatie blijvend onder de aandacht van je doelgroep door het creëren en activeren van zichtbare commerciële content. Een uitgekiende contentmarketing-aanpak is altijd het startpunt. 

Onze why, how en what.

Lijkt het je leuk om bij ons te komen werken? Bekijk welke vacatures er op dit moment open staan! 

Bekijk onze knappe koppen.