get ready

Om jezelf goed voor te bereiden op de eerste wedstrijd moet jouw basisuitrusting tiptop in orde zijn

In deze fase brengen we de basis op orde. Wat we gaan doen? Onder andere: een website update, een SEO-check, een data analyse en we implementeren verschillende tools…
Video afspelen

Olympisch wedstrijdzeilster Lobke Berkhout over het belang van een goede basisuitrusting

Ga je mee op reis? We nemen onze methodiek onder de loep. En dat doen we op een bijzondere manier: onder begeleiding van Olympisch wedstrijdzeilster Lobke. Met haar vijf wereldtitels weet zij als geen ander hoe je moet winnen. Wat kunnen wij leren van haar mentaliteit en aanpak? 

In fase twee van het Game Plan – Get Ready – brengen we de basis op orde. We updaten de website, doen een SEO-check en implementeren verschillende tools. Wij denken dat je met een oude boot en een versleten wetsuit minder makkelijk wint. Hoe ziet de basisuitrusting van Lobke eruit? 

Werkafspraken

En om het proces goed te laten verlopen is het maken van duidelijke werkafspraken erg belangrijk.

Kanalen/thema's

We maken een onderbouwde keuze qua inzet van kanalen. Want waar is jouw doelgroep vertegenwoordigd?

Campagneplan

We brengen een ritme aan in al jouw uitingen. En heel belangrijk: we gaan de uitingen op de voet volgen én bijsturen.

Optimalisatie

De laatste stappen voor een optimale basisuitrusting.

Een concrete en heldere website

Op websites is het vaak onduidelijk wat het bedrijf in kwestie nou eigenlijk doet. Dat is onhandig en dat vindt jouw prospect ook. Zorg er daarom voor dat jouw website concreet aangeeft wie je bent, wat je doet, voor wie je dat doet en wat zij eraan hebben. 

Video afspelen

Checklist voor een optimaal digitaal marketing- en salesproces

Zorg dat de basisuitrusting in orde is door het volgen van deze stappen: