Veelgestelde vragen

Wat doen jullie eigenlijk als bedrijf?

Wij ondersteunen onze klanten bij het uitvoeren van activiteiten op het gebied van marketing en leadgeneratie. Doel is het salesteam van onze klanten in de gelegenheid te stellen meer business te genereren.

Hoe doen jullie dat dan?

Door marketing als een service aan te bieden. Concreet betekent dit dat we leads genereren, die vervolgens worden opgevolgd door ons creatief en gedisciplineerd team. Dat maakt gebruik van hyperintelligente software. Meer informatie over dit proces vind je in dit artikel.

Waarom doen jullie dat?

Omdat pro-activiteit de sleutel is tot grotere prestaties en successen. Veel organisaties vinden dit moeilijk te organiseren. Dat is waar wij te hulp schieten.

Wat kost zoiets?

Op basis van een aantal goede gesprekken zetten wij onze dienstverlening voor onze klanten in. Van kort en snel tot lange termijn en strategisch. Wat de kosten bedragen is volledig afhankelijk van de situatie, de doelstelling en het budget van de klant. In ieder geval leveren we altijd maatwerk.

Nodig ons hier uit voor een inventariserend gesprek!

Doen jullie je diensten in de eigen omgeving of de digitale omgeving van de klant?

Wij kunnen onze diensten zowel in onze eigen omgeving uitvoeren als vanuit de marketing automation tools en CRM van de klant. Het gaat om het meest efficiënte proces. Wij kunnen, indien de klant hier nog niet over beschikt, een intelligente digitale omgeving aanleveren. Meer informatie over marketing automation vind je op deze pagina.

Moet ik alle stappen van het stappenplan afnemen of kan ik ook een deel afnemen?

Afnemen kan ook in delen! We leveren een complete dienstverlening, maar je kunt dit ook in delen afnemen. Bijvoorbeeld alleen software, of alleen trainingen, content, acquisitie, advies etc.

Richten jullie je op specifieke doelgroepen?

Jazeker, wij zijn gespecialiseerd in zakelijke dienstverleners, met de nadruk op bedrijven in de IT, software, finance en consultancy.

Jullie dienstverlening is interessant, maar ik heb het liever in eigen huis. Detacheren jullie ook mensen?

Ja! Soms is het voor de klant prettig als we onze dienstverlening bij hem of haar op locatie uitvoeren. In dat geval detacheren wij onze medewerkers. Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.

Als ik een training bij jullie volg, kan deze dan georganiseerd worden bij jullie op locatie?

Ja! We hebben diverse mogelijkheden voor het organiseren van trainingen op locatie. Het is eigenlijk altijd slim om zulke sessies buiten de organisatie te laten plaatsvinden. Zo houdt iedereen zijn focus op de training.

Doen jullie ook onderzoek?

Ja, wij bieden pragmatische oplossingen om alles te weten te komen over je buyer persona en buyer journey. We gaan samen aan de slag met de uitkomsten van het onderzoek. Meer weten? Meer informatie over persona’s vind je op deze pagina.

Hoe kan ik jullie kantoor bereiken?

Ons adres is Marathon 11C, 1213 PG te Hilversum.

Verder zijn we goed bereikbaar met het openbaar vervoer, met een bushalte praktisch voor de deur en station Hilversum Sportpark op loopafstand.

Hoe kom ik met jullie in contact?

We zijn bereikbaar via de mail op info@canvasscompany.nl of telefonisch via 035-799 90 10.

Liever met een van onze medewerkers chatten? Dat kan via onze social kanalen!