Succesvol? Echt, het kan veel beter

Yes! Tien offertes gemaakt deze maand. Drie nieuwe klanten binnengehaald. En van alles in de pijplijn. Verkopers praten graag over hoe goed het allemaal gaat.

Maar veel interessanter is de vraag: hoeveel beter was het gegaan als je de dingen anders had aangepakt?

Het komt in de wereld van de sales maar al te vaak voor: we praten graag over wat we aan opdrachten binnenhalen. Maar waar we over zouden moeten praten, is wat we allemaal laten liggen. Aan kansen en dus aan omzet. Lastig? Ja, want allemaal zijn we liever succesvol. Toch brengt juist die aandacht voor gemiste kansen je verder. Aandacht voor wat je niet hebt gedaan, maar wel had kunnen doen. Doorvragen bij die directeur bijvoorbeeld, of dat lastige telefoontje naar die kritische prospect. Het maakt het verschil tussen magere resultaten en echt succes. Om beter te worden, hoef je niet ziek te zijn. Dus stop met het aandragen van excuses, maar zoek de oplossing bij jezelf. Belangrijker dan hoe je stappen maakt, is dat je ze maakt. De echte winnaars zijn niet de mensen die nooit falen, maar de mensen die niet opgeven.

Met deze eyeopener hopen we je aan het denken te zetten. Over wat je vandaag kunt doen om morgen succesvoller te zijn dan gisteren. Blijf onze salestips volgen en … kom in beweging!

Ben je nieuwsgierig geworden?

Laten we kennismaken!

Diensten

Continu zichtbaar zijn met professionele en duidelijke verhalen, daar gaat het om. Waar kunnen we jouw organisatie mee helpen? 

Je wil duidelijker verwoorden wie je bent, waar je voor staat, wat je doet en voor wie je dat doet.  

Je wil op regelmatige basis lastige inhoud vertalen naar een boodschap die duidelijk is én aanspreekt.  

Je wil op regelmatige basis content ontwikkelen én deze activeren bij de gewenste doelgroep.  

Inspiratie

Als contentmarketing-specialist moeten we natuurlijk het goede voorbeeld geven. Laat je inspireren door onze eigen content!

Hoe doen we het in de praktijk? En wat vinden onze klanten? Bekijk onze casestudy’s en ontdek de vele mogelijkheden.

We houden de ontwikkelingen binnen het vakgebied voor jou in de gaten. Ook onze eigen contentmarketeers komen aan het woord.

Wil je echt de diepte in? Update je inhoudelijke kennis over contentmarketing door het lezen van onze whitepapers.

In 50 korte video’s deelt onze directeur Edwin de Haas zijn kennis over contentmarketing en andere commerciële thema’s.

Over ons

CanvassCompany brengt jouw kennisintensieve organisatie blijvend onder de aandacht van je doelgroep door het creëren en activeren van zichtbare commerciële content. Een uitgekiende contentmarketing-aanpak is altijd het startpunt. 

Onze why, how en what.

Lijkt het je leuk om bij ons te komen werken? Bekijk welke vacatures er op dit moment open staan! 

Bekijk onze knappe koppen.

Doe de marketingcheck!

Je zakelijke uitingen naar een hoger niveau tillen, dat is wat je wil.
Tegen welke zakelijke uitdagingen loop jij aan?

Image description