Professioneel leads genereren als koude acquisitie niet meer werkt

De klant van vandaag weet wat hij wil. Hij doet onderzoek en gaat niet over één nacht ijs. Dat geldt des te sterker voor de B2B-markt, waar inkoop al snel gaat over investeringen van duizenden of zelfs tienduizenden euro’s.

In deze whitepaper beschrijven we hoe je in een complexe B2B-markt de potentiële klant in zijn reis begeleidt met content die in elke fase waarde toevoegt. Het gevolg: jouw consultants kunnen hun tijd effectiever inzetten en het salesproces wordt slimmer en sneller. We geven antwoord op de volgende vragen:

• Wat is consultative selling en waarom is het belangrijk?
• Wat is de rol van contentmarketing in consultative selling?
• Hoe werkt het proces van lead generatie en lead nurturing?
• Wat moet je doen wanneer je een kwalitatief hoogstaande lead binnen hebt?

Professioneel leads genereren als koude acquisitie niet meer werkt
Wij nemen je privacy serieus en gebruiken jouw persoonsgegevens alleen om de producten en services te leveren die je bij ons opvraagt. Door op onderstaande button te klikken geef je toestemming dat CanvassCompany je gegevens opslaat. Lees hier ons volledige cookie- en privacy beleid.
Wil je geïnformeerd worden over gave ontwikkelingen van CanvassCompany?