HISTORIE CANVASSCOMPANY

Een kijkje terug in de tijd...

Marketing en sales

Een unieke combinatie van marketing, sales én technologie. Dat kenmerkt de huidige aanpak van CanvassCompany. In stappen helpen wij onze klanten bij het digitaliseren en optimaliseren van hun commerciële proces. Zodat dit meetbaar leidt tot betere resultaten en het realiseren van groeiambities. Met als belangrijke winst: meer invloed op de toekomstbestendigheid van het bedrijf.

2017 - heden

Sales

Rond 2010 zijn we gestart met het geven van salestrainingen en -workshops. Het nieuwe motto werd: pas wanneer er een opdracht uit een afspraak voortkomt, vinden we de samenwerking écht geslaagd. Dat resulteerde in langdurige samenwerkingen. In deze periode groeide CanvassCompany enorm en schreef Edwin zijn bestseller Sales beter de baas. Een sabbatical van een jaar en de studie “leiderschap bij digitale transformatie” leidde tot nieuwe inzichten…

2010 - 2017

Koude acquisitie

Kan je het je nog voorstellen? Aanvankelijk was de telefoon de belangrijkste tool van ons team. Op basis van koude acquisitie maakten we telefonisch talloze afspraken. Dat kon toen nog heel makkelijk. In die tijd gaven klanten wel aan dat het soms een uitdaging was goede business uit deze afspraken te halen.

2005 - 2010