Met een goed verhaal ga je sneller en kom je verder

Wil je de basis leggen voor verdere groei en ontwikkeling van je bedrijf? Een sterk go-to-marketplan is essentieel. Wij helpen je hiermee!

Het formuleren van een to-the-point verhaal is voor veel organisaties lastig.

Met onze 4P-aanpak starten we met het herdefiniëren van je positionering en propositie. Vervolgens voeren we een nulmeting uit van je marketingkanalen en vertalen we alle uitkomsten naar een go-to-marketplan. Zo zorgen we voor een solide strategie die je bedrijf vooruit helpt.

Positionering

Wat doen jullie, voor wie doen jullie dat, en vooral: waarom? In een aantal interviews én een plenaire sessie komen we samen tot een heldere, concrete boodschap. Die input vertalen we naar een eerste versie van de positionering.  

Propositie

In een interactieve vervolgsessie gaan we via diverse werkvormen aan de slag met het aanscherpen van jullie propositie. Na deze twee sessies presenteren we de definitieve uitwerking van jullie verhaal. Helder en to-the-point. 

Positie

Wat is de status van jullie huidige zichtbaarheid en impact? We doen een nulmeting en analyse op jullie website, huisstijl en online kanalen, zodat we precies weten waar we staan. 

Plan

We vertalen door naar een duidelijk en direct uitvoerbaar go-to-marketplan, zodat jullie kennisintensieve dienstverlening structureel zichtbaar wordt bij de juiste doelgroep, met het juiste verhaal. 

Zo werken we in de praktijk

Ontmoet ons strategisch team

Edwin

Directeur

Marjon

Marketing accountmanager

Allain

Creatief strateeg

Tamara

Creatief strateeg

Marjon

Marketing accountmanager

Edwin

Directeur

CanvassCompany in het kort:

CanvassCompany in het kort:

Focus op kennisintensieve organisaties  Effectieve aanpak in 4 stappen  Heldere go-to-marketstrategie

Toe aan een go-to-marketstrategie waarmee je verder komt?

Plan een vrijblijvende kennismaking in met Edwin!

Eerst meer ontdekken? Lees over Contentmarketing as a Service of
Content as a Service
 

Diensten

Continu zichtbaar zijn met professionele en duidelijke verhalen, daar gaat het om. Waar kunnen we jouw organisatie mee helpen? 

Je wil duidelijker verwoorden wie je bent, waar je voor staat, wat je doet en voor wie je dat doet.  

Je wil op regelmatige basis lastige inhoud vertalen naar een boodschap die duidelijk is én aanspreekt.  

Je wil op regelmatige basis content ontwikkelen én deze activeren bij de gewenste doelgroep.  

Inspiratie

Als contentmarketing-specialist moeten we natuurlijk het goede voorbeeld geven. Laat je inspireren door onze eigen content!

Hoe doen we het in de praktijk? En wat vinden onze klanten? Bekijk onze casestudy’s en ontdek de vele mogelijkheden.

We houden de ontwikkelingen binnen het vakgebied voor jou in de gaten. Ook onze eigen contentmarketeers komen aan het woord.

Wil je echt de diepte in? Update je inhoudelijke kennis over contentmarketing door het lezen van onze whitepapers.

In 50 korte video’s deelt onze directeur Edwin de Haas zijn kennis over contentmarketing en andere commerciële thema’s.

Over ons

CanvassCompany brengt jouw kennisintensieve organisatie blijvend onder de aandacht van je doelgroep door het creëren en activeren van zichtbare commerciële content. Een uitgekiende contentmarketing-aanpak is altijd het startpunt. 

Onze why, how en what.

Lijkt het je leuk om bij ons te komen werken? Bekijk welke vacatures er op dit moment open staan! 

Bekijk onze knappe koppen.