Propositie

Dit is de waarde – ook wel een belofte – van jouw product of dienstverlening die potentiële klanten mogen verwachten.

Als we een haarscherpe 
positionering hebben gecreëerd, vertalen we die door naar een propositie.

Dit is de waarde – ook wel een belofte – van jouw product of dienstverlening die potentiële klanten mogen verwachten.
We geven antwoord op de vragen:
We beantwoorden deze vragen samen met je team, want het doel moet bij iedereen glashelder op het netvlies staan. Een ijzersterke propositie is de basis van alle succesvolle bedrijven.

Stel jezelf 4 simpele vragen

Video afspelen over Tip 2 | Stel jezelf vier simpele vragen
Video afspelen over Tip 2 | Stel jezelf vier simpele vragen

Vervolgstap? Jouw verhaal afstemmen op de juiste doelgroep

Wij helpen je om jouw verhaal op specifieke doelgroepen af te stemmen. We gaan schieten met scherp, niet met hagel. Er moeten keuzes worden gemaakt… Als je jezelf specialiseert – en je diensten en producten niet aan iedereen verkoopt – maak je jezelf uniek. En alleen dan kun je een argumentatie creëren waar potentiële klanten zich in herkennen.

Diensten

Continu zichtbaar zijn met professionele en duidelijke verhalen, daar gaat het om. Waar kunnen we jouw organisatie mee helpen? 

Je wil duidelijker verwoorden wie je bent, waar je voor staat, wat je doet en voor wie je dat doet.  

Je wil op regelmatige basis lastige inhoud vertalen naar een boodschap die duidelijk is én aanspreekt.  

Je wil op regelmatige basis content ontwikkelen én deze activeren bij de gewenste doelgroep.  

Inspiratie

Als contentmarketing-specialist moeten we natuurlijk het goede voorbeeld geven. Laat je inspireren door onze eigen content!

Hoe doen we het in de praktijk? En wat vinden onze klanten? Bekijk onze casestudy’s en ontdek de vele mogelijkheden.

We houden de ontwikkelingen binnen het vakgebied voor jou in de gaten. Ook onze eigen contentmarketeers komen aan het woord.

Wil je echt de diepte in? Update je inhoudelijke kennis over contentmarketing door het lezen van onze whitepapers.

In 50 korte video’s deelt onze directeur Edwin de Haas zijn kennis over contentmarketing en andere commerciële thema’s.

Over ons

CanvassCompany brengt jouw kennisintensieve organisatie blijvend onder de aandacht van je doelgroep door het creëren en activeren van zichtbare commerciële content. Een uitgekiende contentmarketing-aanpak is altijd het startpunt. 

Onze why, how en what.

Lijkt het je leuk om bij ons te komen werken? Bekijk welke vacatures er op dit moment open staan! 

Bekijk onze knappe koppen.

Doe de marketingcheck!

Je zakelijke uitingen naar een hoger niveau tillen, dat is wat je wil.
Tegen welke zakelijke uitdagingen loop jij aan?

Image description