Groeiambitie? Marketing as a Service!
Het is voor MKB bedrijven best een uitdaging om de snelle veranderingen in de marketingwereld bij te houden. We staan aan de vooravond van de vierde industriële revolutie. Van digitalisering bewegen we richting kunstmatige intelligentie. Nieuwe apps bieden geweldige mogelijkheden om jouw klanten en prospects nog beter te leren kennen. Digitaal te nurturen en nieuwe diensten te ontwikkelen waar echt behoefte aan is. Graag helpt CanvassCompany jou de eerste stappen te zetten met Marketing as a Service, ook wel liefkozend MaaS genoemd.
Een beetje achtergrond
Mensen zijn online vaak op zoek naar informatie die voor hen waardevol en relevant is of content die antwoord geeft op vragen die leven binnen hun organisatie. Met inbound marketing spelen we in op deze behoefte. Door relevante content als whitepapers, blogposts, podcasts of video’s te publiceren, wordt het mogelijk om nieuwe bezoekers naar de website te trekken. Deze bezoekers, of potentiële klanten, worden nieuwsgierig gemaakt via zoekmachines of sociale media. Hebben ze eenmaal op een bericht geklikt, dan helpen intelligente marketing automation en webcare-software – samen met aanvullende inhoudelijke content – om de bezoekers in beeld te brengen. Vervolgens worden ze geconverteerd naar leads.
Inbound marketing is dus een vorm van pull-marketing, met als doel om via verschillende digitale mediakanalen potentiële klanten aan te trekken en bovenal de propositie van de organisatie te ‘laden’.
CanvassCompany vult deze marketingrol graag voor onze klanten in. Een slimme samenwerking die wij ‘Marketing as a Service’ noemen, ofwel MaaS. Voor een vast maandbedrag worden wij jullie inbound marketingafdeling, die gaat zorgen voor ‘ritme’ in de marketinguitingen.
Om deze samenwerking tot stand te brengen zijn verschillende stappen noodzakelijk. Deze stappen zetten we voor je op een rijtje in de onderstaande brochure.