Lead Nurturing

Lead nurturing is het volgen en bewerken van leads om tot het hoogste rendement te komen. Dat wil zeggen: een zo hoog mogelijke conversie van lead naar klant. Het omvat een set aan activiteiten gericht op het monitoren van de lead en het aanbieden van de juiste content op het juiste moment.

De meeste bezoekers op je website zijn nog niet klaar voor contact. Door stapsgewijs nieuwe informatie te geven, begeleid je leads (of later prospects of klanten) naar het nemen van een beslissing. Op basis van hun gedrag pas je de vorm van de content en het contact aan, totdat ze uiteindelijk wel klaar zijn om bij je te kopen.

Is iemand eenmaal klant geworden, dan is het mooi als hij ook fan wordt van je bedrijf. Ook in dat proces bewijst lead nurturing zijn waarde. Als je mensen blijft voorzien van inhoudelijke en gepersonaliseerde informatie, worden ze ware ambassadeurs.

CanvassCompany denkt graag met je mee over de weg van websitebezoeker tot fan. Wil je dit proces automatiseren? Wij hebben er de software voor in huis (Marketing Automation).

Frank Jacobs - CanvassCompany

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Frank Jacobs

Buzz Manager Marketing & Sales

Met deze 50 tips wordt een marketing- en salesafdeling future proof!

Download gratis

 

Je staat op het punt je kennis te verbreden door middel van onze publicatie "Met deze 50 tips wordt een marketing- en salesafdeling future proof!".

Ik wens je veel leesplezier!

Edwin de Haas
Directeur CanvassCompany

You have Successfully Subscribed!