Future proof consultative selling

 

Zeven jaar geleden schreef ik de bestseller Sales beter de Baas. Duizenden exemplaren zijn er in de afgelopen jaren verkocht. Op een prikkelende manier stelde ik voor directeuren, ondernemers en verkopers herkenbare problemen aan de orde en gaf ik direct toepasbare adviezen en oplossingen. Mijn boodschap van toen: ‘We gaan het anders doen, we pakken het proactiever aan en we laten succes niet langer aan het toeval over’, is nog precies hetzelfde gebleven. De manier hoe je dit goed aanpakt, heb ik door de jaren heen steeds bijgesteld. Tijd dus om je bij te praten.

In deze whitepaper zet ik de situatie van gisteren tegenover de situatie van morgen. Citaten van toen zet ik tegenover mijn visie van nu. Daarmee probeer ik duidelijk te maken hoe je jouw salesproces tegenwoordig anders moet inrichten. Want als je doet wat je deed, krijg je niet meer wat je kreeg. Ik help je helder te krijgen waar jouw bedrijf zich bevindt in dit proces. Want als je weet waar je op dit moment staat, weet je wat nodig is om te komen waar je wilt uitkomen.

Future proof consultative selling
Wij nemen je privacy serieus en gebruiken jouw persoonsgegevens alleen om de producten en services te leveren die je bij ons opvraagt. Door op onderstaande button te klikken geef je toestemming dat CanvassCompany je gegevens opslaat. Lees hier ons volledige cookie- en privacy beleid.
Met deze 50 tips wordt een marketing- en salesafdeling future proof!

Download gratis

 

Je staat op het punt je kennis te verbreden door middel van onze publicatie "Met deze 50 tips wordt een marketing- en salesafdeling future proof!".

Ik wens je veel leesplezier!

Edwin de Haas
Directeur CanvassCompany

You have Successfully Subscribed!