salesforce
Selecteer een pagina

E-mailmarketing

E-mailmarketing is een krachtig en effectief middel om je doelgroep te bereiken. Of het nu gaat om het versterken van bestaande relaties, het aangaan van nieuwe contacten of het verbeteren van je (bedrijfs)imago.

Een groot voordeel van e-mail is dat je heel efficiënt een boodschap persoonlijk kunt maken. Het gebruik van profielkenmerken (persona’s) maakt segmenteren en personaliseren eenvoudig. Daarnaast kun je op basis van inschrijf-, aankoop- en persoonlijke gegevens (bijvoorbeeld de verjaardag van een klant) zogenoemde ‘event-driven e-mails’ verzenden. Het persoonlijke karakter van deze mails helpt je om een relatie op te bouwen met je klant.

Na het starten van een campagne is al snel duidelijk wat de impact van de e-mails is. Zo worden de open-, klik- en conversieratio’s realtime bijgehouden. Je ontdekt trends door meerdere campagnes met elkaar te vergelijken, daarnaast is het mogelijk om tot op persoonsniveau in te zoomen. Hierdoor kun je op elk gewenst niveau de impact van je mailing analyseren.

Wil je meer bereiken met e-mailmarketing, zonder dat je er zelf de kennis en de handen voor in huis moet hebben? Wij nemen je graag het werk uit handen. Van het versturen van de e-mails tot het nabellen van de ontvangers.

Remy Dumortier - CanvassCompany

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Remy Dumortier

Marketing Manager