Marketing as a Service
Kies voor Content - Plus als je relevante content wil publiceren in een vast ritme voor de juiste doelgroep.
Door middel van inbound marketing, een vorm van pull-marketing, trekken wij via verschillende digitale mediakanalen potentiële klanten aan en 'laden' we bovenal de propositie van de organisatie. Deze slimme samenwerking noemen wij ‘Marketing as a Service’ noemen, ofwel MaaS. Voor een vast maandbedrag worden wij jullie inbound marketingafdeling, die gaat zorgen voor ‘ritme’ in de marketinguitingen.
Emeritor
Case
Laat jij je salesteam actief, via persoonlijke berichten, content delen met klanten, relaties en prospects? Traditionele marketing praat tegen mensen, content marketing praat mét mensen. Gebruik daarom content voor waardevolle contactmomenten met je klanten, relaties en prospects. Edwin vertelt je er meer over in deze video.
PowerQ
CASE
Laat jij je salesteam actief, via persoonlijke berichten, content delen met klanten, relaties en prospects? Traditionele marketing praat tegen mensen, content marketing praat mét mensen. Gebruik daarom content voor waardevolle contactmomenten met je klanten, relaties en prospects. Edwin vertelt je er meer over in deze video.
Quantaris
CASE
Laat jij je salesteam actief, via persoonlijke berichten, content delen met klanten, relaties en prospects? Traditionele marketing praat tegen mensen, content marketing praat mét mensen. Gebruik daarom content voor waardevolle contactmomenten met je klanten, relaties en prospects. Edwin vertelt je er meer over in deze video.
Video afspelen
Content voor waardevolle contactmomenten
Laat jij je salesteam actief, via persoonlijke berichten, content delen met klanten, relaties en prospects? Traditionele marketing praat tegen mensen, content marketing praat mét mensen. Gebruik daarom content voor waardevolle contactmomenten met je klanten, relaties en prospects. Edwin vertelt je er meer over in deze video.
Content - de basics
Voor organisaties die relevante content willen publiceren in een vast ritme voor de juiste doelgroep.
-
Onboarding
welk verhaal wil de organisatie vertellen? -
Contentstrategie
we maken een concreet plan om de beoogde doelgroep te bereiken -
Contentsessie
deskresearch en gesprekken met experts binnen de organisatie wijzen uit welke topics relevant zijn -
Contentkalender
we maken ieder kwartaal een contentkalender -
Content
onze bedrijfsjournalisten creëren op regelmatige basis relevante content in de vorm van blogs en whitepapers
- Deze knappe koppen nemen de contentcreatie uit handen
- Bedrijfsjournalist
- Designer
Content - plus
Voor organisaties die relevante content willen publiceren in een vast ritme voor de juiste doelgroep. Wij plaatsen de content online en meten continue de effectiviteit.
-
Onboarding
welk verhaal wil de organisatie vertellen? -
Buyer Persona
we creëren een up-to-date buyer persona -
Contentstrategie
we maken een concreet plan om de beoogde doelgroep te bereiken -
Contentsessie
deskresearch en gesprekken met experts binnen de organisatie wijzen uit welke topics relevant zijn -
Contentkalender
we maken ieder kwartaal een contentkalender -
Content
onze bedrijfsjournalisten creëren op regelmatige basis relevante content in de vorm van blogs en whitepapers
- uitingen, delen en volgen
- We delen de gemaakte content op de website en social media platformen
- We volgen de uitingen op de voet met behulp van verschillende tools
- En door middel van het persoonlijke dashboard kan ook jij de resultaten inzien
- Deze knappe koppen nemen de contentcreatie uit handen
- Bedrijfsjournalist
- Designer
- Marketingmanager
- Digitaal marketeer
marketing as a service
Voor organisaties die naamsbekendheid willen vergroten, het netwerk willen uitbreiden en op de radar willen komen en blijven van de juiste doelgroep.
-
Onboarding
welk verhaal wil de organisatie vertellen? -
Kick-off sessie en verslag
we maken kennis, bepalen de juiste doelgroep en brengen de doelen in kaart -
Buyer Persona
we creëren een up-to-date buyer persona -
Contentstrategie
we maken een concreet plan om de beoogde doelgroep te bereiken -
Contentsessie
deskresearch en gesprekken met experts binnen de organisatie wijzen uit welke topics relevant zijn -
Contentkalender
we maken ieder kwartaal een contentkalender -
Content
onze bedrijfsjournalisten creëren op regelmatige basis relevante content in de vorm van blogs en whitepapers
- Techniek en tooling
- Quickscan
- SEO-websitescan
- Keywordanalyse
- Landingspagina’s*
- Emailtemplate
- Update social media kanalen
- Inrichten verschillende Google tools
- uitingen, delen en volgen
- We delen de gemaakte content op de website en social media platformen
- We volgen de uitingen op de voet met behulp van verschillende tools
- En door middel van het persoonlijke dashboard kan ook jij de resultaten inzien
- Deze knappe koppen nemen de contentcreatie uit handen
- Bedrijfsjournalist
- Designer
- Marketingmanager
- Digitaal marketeer
- Strateeg