Salesproces

In de digitale realiteit zijn marketing en sales één integraal proces.

Het creëren van een succesvol salesproces hangt af van veel factoren.

En het maken van stappen is hierin cruciaal. Eerst startte je als sales bij nul, nu is persoonlijk contact pas aan de orde als digitale informatie niet meer volstaat.

Om het proces inzichtelijk te houden adviseren wij je om het proces te implementeren in een CRM-systeem, dat wij voor je kunnen inrichten. We houden het simpel, snel en intuïtief.

Maak van sales een stappenplan

Sales is een proces. En iedere vorm van klantcontact moet een stap in de goede richting zijn. Als je alles kort en bondig vastlegt in een modern CRM en je koppelt aan iedere stap een taak of actie, dan helpt het systeem je om stappen te blijven zetten en kan je geen opportunity mislopen.
Video afspelen over Tip 49 | Maak van sales een stappenplan
Video afspelen over Tip 49 | Maak van sales een stappenplan

de Vervolgstap? Lead nurturing

Winnen betekent: zorgen dat gegenereerde leads op de juiste manier worden omgezet in écht resultaat. Dat kan alleen als leads van hoge kwaliteit zijn.

Diensten

Continu zichtbaar zijn met professionele en duidelijke verhalen, daar gaat het om. Waar kunnen we jouw organisatie mee helpen? 

Je wil duidelijker verwoorden wie je bent, waar je voor staat, wat je doet en voor wie je dat doet.  

Je wil op regelmatige basis lastige inhoud vertalen naar een boodschap die duidelijk is én aanspreekt.  

Je wil op regelmatige basis content ontwikkelen én deze activeren bij de gewenste doelgroep.  

Inspiratie

Als contentmarketing-specialist moeten we natuurlijk het goede voorbeeld geven. Laat je inspireren door onze eigen content!

Hoe doen we het in de praktijk? En wat vinden onze klanten? Bekijk onze casestudy’s en ontdek de vele mogelijkheden.

We houden de ontwikkelingen binnen het vakgebied voor jou in de gaten. Ook onze eigen contentmarketeers komen aan het woord.

Wil je echt de diepte in? Update je inhoudelijke kennis over contentmarketing door het lezen van onze whitepapers.

In 50 korte video’s deelt onze directeur Edwin de Haas zijn kennis over contentmarketing en andere commerciële thema’s.

Over ons

CanvassCompany brengt jouw kennisintensieve organisatie blijvend onder de aandacht van je doelgroep door het creëren en activeren van zichtbare commerciële content. Een uitgekiende contentmarketing-aanpak is altijd het startpunt. 

Onze why, how en what.

Lijkt het je leuk om bij ons te komen werken? Bekijk welke vacatures er op dit moment open staan! 

Bekijk onze knappe koppen.

Doe de marketingcheck!

Je zakelijke uitingen naar een hoger niveau tillen, dat is wat je wil.
Tegen welke zakelijke uitdagingen loop jij aan?

Image description