Casestudy/referentie

Wanneer derden positief over jouw organisatie spreken, wekt dit vertrouwen bij potentiële klanten. Laat jouw FAN aan het woord en ontwikkel een casestudy of referentie! Wij nemen dit traject voor jou uit handen.

Voor een casestudy / referentie hebben we allereerst informatie nodig over de klanten waarnaar jij wilt refereren.

Na het ontvangen van de gegevens houden we een interview met deze klant, zodat we een beeld krijgen van wat jouw bedrijf precies voor deze partij heeft gedaan en hoe dat is verlopen. Deze informatie werkt een van onze copywriters uit in een mooi verhaal.

Vervolgens zal een van onze designers dit verhaal in een mooi visueel jasje steken.
Dit document wordt ter review naar jou verzonden, maar uiteraard vragen we ook de geïnterviewde klant om een akkoord. Indien hier toestemming voor is verleend, wordt er een mooie foto van de klant toegevoegd om het verhaal een echt gezicht te geven.

Binnen een week ontvang jij van ons de definitieve casestudy, een prachtig visitekaartje om te delen met je klanten. Uiteraard kun je deze casestudy ook publiceren op je bedrijfswebsite.

Waarom een casestudy / referentie?

Vertrouwen, vertrouwen, vertrouwen. Als er iets nodig is om zaken te kunnen doen, is het dat. Uiteraard moet je een goede dienst hebben en de klant toegevoegde waarde bieden, maar dat doen meer bedrijven. Waar het om gaat, is dat potentiële klanten vertrouwen hebben in jou en je organisatie. Het is de basis voor succesvol verkopen. Vertrouwen opbouwen begint online. Met casestudy’s en referenties laat je zien dat andere partijen al vertrouwen in jou hebben. Leg uit wat hun probleem was, welke oplossing jij bood en hoe je klanten die ervoeren.

Remy Dumortier - CanvassCompany

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Remy Dumortier

Marketing Manager