Blogs

Geen tijd, zin of inspiratie om blogs te ontwikkelen? Het schrijven/designen van een blog (gemiddeld 500 woorden) doen wij in 2 dagen voor je!

Allereerst bepalen wij in overleg een onderwerp, de tone-of-voice, wat het doel is van de blog en in welke fase de prospect zich bevindt in jouw buyer of customer journey.

Naar aanleiding van dit gesprek gaat onze copywriter aan de slag met de gegeven input. Onze designer maakt een passend beeld en na het finetunen ontvang jij van ons de definitieve blog.

Waarom een blog?

Jouw potentiële klanten zijn online op zoek naar antwoorden. Een blog kun je goed inzetten om een vraagstuk uit te lichten of een probleem van je prospect te verhelpen.

Op je eigen site zijn ze een prachtig visitekaartje, op de sites van anderen een geweldig middel om je bereik te vergroten. Blogs zijn makkelijk te delen en helpen je gevonden te worden in zoekmachines zoals Google (SEO).

Lees hier onze blogs!

Renderen jouw B2B-whitepapers niet? Onze bedrijfsjournalisten geven tips!

De whitepaper is een van de geheime wapens van goede contentmarketeers. ‘Geheim’, want veel bedrijven kennen de ingrediënten van een werkelijk effectieve whitepaper niet. In dit artikel geven we een kijkje in de keuken van CanvassCompany.

Lees verder

De digitale winkelstraat

De manier waarop klanten bij je terechtkomen, is drastisch aan het veranderen. In de digitale winkelstraat moet je winkel allereerst gevonden worden en is het noodzakelijk dat je etalage (je website) er....

Lees verder

Hoe zorg je ervoor dat Google je leads niet wegjaagt?

Om leads te genereren vul je als online marketeer je website met een mooie, relevante mix van content. Eenmaal op je website informeer je je bezoekers en verleid je ze persoonlijke gegevens achter te laten: de start van je leadnurturingproces. Om een webformulier in te vullen moet je website echter wel als veilig worden ervaren door je bezoekers. Een update van Google Chrome dreigt roet in het eten te gooien...

Lees verder

Martijn Matahelumual - CanvassCompany

Hulp bij het ontwikkelen van blogs?

Martijn Matahelumual

Content Creator