Blogs

Geen tijd, zin of inspiratie om blogs te ontwikkelen? Het schrijven/designen van een blog (gemiddeld 500 woorden) doen wij in 2 dagen voor je!

Allereerst bepalen wij in overleg een onderwerp, de tone-of-voice, wat het doel is van de blog en in welke fase de prospect zich bevindt in jouw buyer of customer journey.

Naar aanleiding van dit gesprek gaat onze copywriter aan de slag met de gegeven input. Onze designer maakt een passend beeld en na het finetunen ontvang jij van ons de definitieve blog.

Waarom een blog?

Jouw potentiële klanten zijn online op zoek naar antwoorden. Een blog kun je goed inzetten om een vraagstuk uit te lichten of een probleem van je prospect te verhelpen.

Op je eigen site zijn ze een prachtig visitekaartje, op de sites van anderen een geweldig middel om je bereik te vergroten. Blogs zijn makkelijk te delen en helpen je gevonden te worden in zoekmachines zoals Google (SEO).

Lees hier onze blogs!

Wat zegt wetenschappelijk onderzoek over recessies en marketing? – Wij delen uitkomsten!

Veel ondernemers maken zich druk, niet alleen over de gezondheid van geliefden, maar ook over de gezondheid van hun bedrijf. En dat snappen wij heel goed. De gevolgen van de wereldwijde uitbraak van COVID-19 zijn enorm. Het blijft speculeren over hoe lang en hoe diep deze crisis ons zal raken. Om investeringsvragen te beantwoorden is het misschien verstandig om terug te kijken. Want wat zegt wetenschappelijk onderzoek uit het verleden over recessies en marketing?

Lees verder

5 kansen die deze crisis jouw bedrijf brengt

Veel ondernemers zijn op zoek naar creatieve oplossingen om er - in deze bizarre tijd – het beste van te maken. Je laat je niet uit het veld slaan door beperkingen, maar stelt je flexibel op om je staande te houden in deze crisis. Deze positieve flow willen we graag volhouden, want het blijft speculeren hoe lang en hoe diep COVID-19 ons gaat raken. Daarom delen we in deze blog 5 kansen die de coronacrisis jouw bedrijf kan brengen.

Lees verder

Met deze expertises maak je jouw marketing- en salesafdeling future proof! #1

In een nieuwe serie blogs laten wij je zien hoe een future proof marketing- en salesafdeling eruit hoort te zien. Want hoe ziet een goede marketing- en salesstrategie eruit? En waaraan moeten designs voldoen? De komende tijd gaan we dieper in op de achtergrond van deze disciplines. Wat is er in de loop van de jaren veranderd en hoe worden de rollen vandaag de dag ingevuld?

Lees verder

Martijn Matahelumual - CanvassCompany

Hulp bij het ontwikkelen van blogs?

Martijn Matahelumual

Content Creator

Blijf op de hoogte

Bedankt! Je ontvangt elk moment een e-mail van ons!