Blogs

Geen tijd, zin of inspiratie om blogs te ontwikkelen? Het schrijven/designen van een blog (gemiddeld 500 woorden) doen wij in 2 dagen voor je!

Allereerst bepalen wij in overleg een onderwerp, de tone-of-voice, wat het doel is van de blog en in welke fase de prospect zich bevindt in jouw buyer of customer journey.

Naar aanleiding van dit gesprek gaat onze copywriter aan de slag met de gegeven input. Onze designer maakt een passend beeld en na het finetunen ontvang jij van ons de definitieve blog.

Waarom een blog?

Jouw potentiële klanten zijn online op zoek naar antwoorden. Een blog kun je goed inzetten om een vraagstuk uit te lichten of een probleem van je prospect te verhelpen.

Op je eigen site zijn ze een prachtig visitekaartje, op de sites van anderen een geweldig middel om je bereik te vergroten. Blogs zijn makkelijk te delen en helpen je gevonden te worden in zoekmachines zoals Google (SEO).

Lees hier onze blogs!

De grootste misvatting over de Telecommunicatiewet

“Cold calling is dood.” Wie dit in Google invoert, krijgt maar liefst 476.000 resultaten voorgeschoteld. Maar om Mark Twain te parafraseren: de berichten over de dood van telemarketing zijn schromelijk overdreven.

Lees verder

BtB Lead nurturing: zo warm je een lead op

Lead nurturing vormt de kern van marketing automation. Deze methode helpt je bij het bewerkstelligen van een zo hoog mogelijke conversie van lead naar klant. In dit artikel lees je alles wat je moet weten over BtB lead nurturing en lead scoring.

Lees verder

Marketing automation matcht influencer & merk

Maar liefst 73% van de BtB-markt doet nog helemaal niet aan marketing automation. Dat is een verontrustend hoog percentage! Want zonder digitale marketing is je organisatie niet toekomst-proof. De fascinerende casestudy van Find Your Influence laat zien hoe het wel moet. Of: hoe Act-On influencers en merken bij elkaar brengt.

Lees verder

Martijn Matahelumual - CanvassCompany

Hulp bij het ontwikkelen van blogs?

Martijn Matahelumual

Content Creator