035 7999 010 info@canvasscompany.nl

Weet waar je staat

Is waar je bent ook waar je wilt zijn? Of is het tijd voor een volgende stap?
Ga terug naar de tekentafel en bekijk je organisatie door de ogen van je klant.
Hoe beter je weet wie je bent, hoe beter je weet wat je te bieden hebt.

Weet waar je naar toe wilt

Vertaal die stip aan de horizon naar concreet beleid. Waar staat je bedrijf
over drie jaar? Goed management is weten waar je naartoe wilt en welke
stappen nodig zijn om je doel te bereiken.

Weet welk probleem je oplost

De wereld verandert – en de business ook. Je verkoopt waarschijnlijk
al lang geen product meer, maar een oplossing. Denk dus niet:
wat kan ik verkopen? Maar: hoe help ik de klant verder?

Kom aan de juiste tafel

Maakt het salesteam afspraken … of excuses? Vroeger moesten verkopers vooral
hun relaties beheren. Nu moeten ze de wereld in. Proactief aan tafel zien te komen
bij de beslissers. Afspraken maken kun je zelf doen, maar ook laten doen.

Voeg waarde toe

Kom je wel binnen bij bedrijven, maar komt er niets naar buiten? Neem de tijd om
je klant te leren kennen. Stel cruciale vragen, luister, ontdek de beslisstructuren.
En beïnvloed zo het besluitvormingsproces, van begin tot eind.

Monitor en borg de voortgang

Laat succes niet aan het toeval over. Verkopers hebben concrete doelstellingen
en kaders nodig, van bovenaf. Kwantificeer die doelen, meet, analyseer en stuur
bij. Grip krijgen en houden op je toekomstige omzet. Dat is wat je wilt.

Tijdelijke grote drukte op de binnendienst? Behoefte aan meer saleskennis en -ervaring? Wij voorzien je van direct inzetbare, commerciële krachten. Voor korte of langere tijd. Met als groot voordeel voor de ondernemer: flexibiliteit en efficiëntie. Professionele salesmensen betalen zich snel terug in betere resultaten.

Waarde toevoegen

PROPOSITIE BOOSTER

Training en coaching on the job

Een salesteam met goede verkoopvaardigheden en de juiste mentaliteit? Kies voor resultaatgerichte training en coaching on the job.

Gesprekmonitor

Je salesteam maakt afspraken, maar er komt te weinig uit. Ligt dat aan je verkopers? De gesprekmonitor laat het zien.

Assessment

Voldoen je nieuwe en je huidige sales aan de functie-eisen? Een assessment brengt het helder in kaart.

Deel deze paginaShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn