035 7999 010 info@canvasscompany.nl

Weet je wat je eigenlijk zou moeten willen kunnen met een CRM-systeem? Dat het jou gaat vertellen wanneer het beste moment is aangebroken om die order te laten tekenen. Printje maken met “teken hier bij het stippellijntje” en een afspraak maken hoeft niet, ze zitten toch al op je te wachten… Maar ja, sprookjes bestaan niet. Wil je er iets uit krijgen, moet je er eerst iets in stoppen, zodat je dat kan gebruiken om je kansen een stuk groter te maken. Zelfs wanneer je het CRM alleen als raadpleegsysteem wilt gebruiken, heb je nog wel de juiste content nodig. Is het nu niet mogelijk, met alle techniek vandaag de dag, een CRM te implementeren wat zich aanpast aan jou als gebruiker? Wat je informeert over wijzigingen bij de prospect en je contactpersoon, over ontwikkelingen in de markt die het moment van besluiten beïnvloeden en bijhoudt hoeveel procent van je target je al behaald hebt? Misschien toch maar eens dat beetje administratie doen omdat het je véél werk bespaart?

De vraag stellen is hem beantwoorden. Salesforce kan dat…en nog veel meer. Het mooiste is dat je het niet alleen hoeft te doen. Dat is de namelijk de echte kracht van Salesforce. Je werkt samen met je klant en collega’s in Salesforce Communities aan de ontwikkeling van jullie relatie. Over het voorstel wat je hebt neergelegd en over ondersteuning nadat de klant ‘JA’ heeft gezegd. En natuurlijk heb je voor al je klanten die maatwerk-app in Salesforce laten maken om processen te volgen om -samen met de andere afdelingen en met je klant-  kort op de bal te kunnen spelen. Salesforce is standaard ook voorzien van servicemodules om je klant die juiste service te garanderen.

Ja maar… hoe dan? Een partner is iemand die naast je wil staan, iemand die begrijpt waar je dagelijks tegenaan loopt, die begrijpt wat je klanten en prospects van je verwachten. Zelfs iemand die niet overal een rekening voor stuurt. CanvassCompany helpt je graag met het vormgeven van je commerciële processen en doelstellingen, plus de ondersteuning die daarbij past. Tegen de tijd dat er wordt gesproken over de inrichting van het CRM, is er een interne ambassadeur, zijn er enthousiaste gebruikersgroepen en voelen de accountmanagers en commerciële binnendienst zich persoonlijk verantwoordelijk voor het succes. Ons DNA zit in de militaire discipline om dag-in dag-uit de juiste dingen te blijven doen. Daarom bestaan wij al 12,5 jaar. Wij creëeren vanaf dag één al unieke opportunities. Wij zijn Salesforce partner omdat wij begrijpen dat je anderen eerst succesvol moet maken om zelf succesvol te zijn.

Deel deze paginaShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn