Wil je straks meer succes, dan moet je nu veranderen

De sales is veranderd.

Om je te onderscheiden van de concurrent, moet je waarde toevoegen. Oplossingen verkopen. Dat weet je. Dus stel je prachtige plannen op voor de lange termijn. Is dat voldoende? Nee. Wil je straks meer succes, dan moet je nu veranderen.

Prachtige strategische plannen. Een visie voor de lange termijn. Op papier hebben de meeste directies het prima voor elkaar. Inclusief mooie ideeën om van transactioneel naar meer oplossingsgericht verkopen te bewegen.

Dat klinkt natuurlijk goed. Maar is het dat ook?

Ja en nee. Een heldere visie van waar je naartoe wilt met je bedrijf is prima. Sterker nog: die heb je nodig om echt succesvol te zijn. Maar het probleem is dat de plannen vaak te theoretisch blijven. Het ontbreekt aan concrete SMART-doelstellingen. In de praktijk blijft het bedrijf in de oude, operationeel aangestuurde cultuur hangen. Iedere maand weer loopt de baas zijn verkopers te pushen dat ze meer business binnen moeten halen. Hoe? Door nog harder en nog beter te werken.

Maar… als je alleen blijft doen wat je al deed, krijg je wat je kreeg. Maatwerkoplossingen leveren kost meer tijd en moeite dan de oude, transactionele verkoop. Vasthouden aan de oude manier van mensen aansturen en belonen werkt niet meer. Kortom: wil je nieuwe doelen bereiken, verander dan de praktijk. Niet alleen je visie op papier.

Ben je nieuwsgierig geworden?

Laten we kennismaken!

Diensten

Continu zichtbaar zijn met professionele en duidelijke verhalen, daar gaat het om. Waar kunnen we jouw organisatie mee helpen? 

Je wil duidelijker verwoorden wie je bent, waar je voor staat, wat je doet en voor wie je dat doet.  

Je wil op regelmatige basis lastige inhoud vertalen naar een boodschap die duidelijk is én aanspreekt.  

Je wil op regelmatige basis content ontwikkelen én deze activeren bij de gewenste doelgroep.  

Inspiratie

Als contentmarketing-specialist moeten we natuurlijk het goede voorbeeld geven. Laat je inspireren door onze eigen content!

Hoe doen we het in de praktijk? En wat vinden onze klanten? Bekijk onze casestudy’s en ontdek de vele mogelijkheden.

We houden de ontwikkelingen binnen het vakgebied voor jou in de gaten. Ook onze eigen contentmarketeers komen aan het woord.

Wil je echt de diepte in? Update je inhoudelijke kennis over contentmarketing door het lezen van onze whitepapers.

In 50 korte video’s deelt onze directeur Edwin de Haas zijn kennis over contentmarketing en andere commerciële thema’s.

Over ons

CanvassCompany brengt jouw kennisintensieve organisatie blijvend onder de aandacht van je doelgroep door het creëren en activeren van zichtbare commerciële content. Een uitgekiende contentmarketing-aanpak is altijd het startpunt. 

Onze why, how en what.

Lijkt het je leuk om bij ons te komen werken? Bekijk welke vacatures er op dit moment open staan! 

Bekijk onze knappe koppen.

Doe de marketingcheck!

Je zakelijke uitingen naar een hoger niveau tillen, dat is wat je wil.
Tegen welke zakelijke uitdagingen loop jij aan?

Image description