035 7999 010 info@canvasscompany.nl

Weet waar je staat

Is waar je bent ook waar je wilt zijn? Of is het tijd voor een volgende stap?
Ga terug naar de tekentafel en bekijk je organisatie door de ogen van je klant.
Hoe beter je weet wie je bent, hoe beter je weet wat je te bieden hebt.

Weet waar je naar toe wilt

Vertaal die stip aan de horizon naar concreet beleid. Waar staat je bedrijf
over drie jaar? Goed management is weten waar je naartoe wilt en welke
stappen nodig zijn om je doel te bereiken.

Weet welk probleem je oplost

De wereld verandert – en de business ook. Je verkoopt waarschijnlijk
al lang geen product meer, maar een oplossing. Denk dus niet:
wat kan ik verkopen? Maar: hoe help ik de klant verder?

Kom aan de juiste tafel

Maakt het salesteam afspraken … of excuses? Vroeger moesten verkopers vooral
hun relaties beheren. Nu moeten ze de wereld in. Proactief aan tafel zien te komen
bij de beslissers. Afspraken maken kun je zelf doen, maar ook laten doen.

Voeg waarde toe

Kom je wel binnen bij bedrijven, maar komt er niets naar buiten? Neem de tijd om
je klant te leren kennen. Stel cruciale vragen, luister, ontdek de beslisstructuren.
En beïnvloed zo het besluitvormingsproces, van begin tot eind.

Monitor en borg de voortgang

Laat succes niet aan het toeval over. Verkopers hebben concrete doelstellingen
en kaders nodig, van bovenaf. Kwantificeer die doelen, meet, analyseer en stuur
bij. Grip krijgen en houden op je toekomstige omzet. Dat is wat je wilt.

Compensabatur, inquit, cum summis doloribus laetitia. Iam in altera philosophiae parte. Illa videamus, quae a te de amicitia dicta sunt. Ut optime, secundum naturam affectum esse possit. At certe gravius.

INVENTARISATIE BOOSTERS

Eyeopener

Het gaat goed met je bedrijf. Of kan het beter? Laat je niet stiekem heel veel kansen liggen? In een inspirerend gesprek op directieniveau halen we de problemen boven water. Hoe? Door cruciale vragen te stellen. En je aan het denken te zetten. Het vormt de basis voor een sterke visie op de toekomst.

 

MANAGEMENT BOOSTERS

Interim-management

Veranderen naar een meer commerciële cultuur is, zeker voor kennisintensieve bedrijven, een lastig proces. Met onze interim-managers haal je er het maximale uit. We richten het commerciële proces optimaal in. Of zetten het op scherp. Voordeel hierbij is dat vreemde ogen dwingen. Het doel? Efficiënt en doeltreffend de performance van het salesteam verbeteren.

 

MANAGEMENT BOOSTERS

Foto van de toekomst

Waar staat je bedrijf over drie jaar? De Foto van de Toekomst brengt het helder in beeld. In prikkelende sessies dagen we je uit om anders naar je organisatie te kijken. Samen stellen we heldere doelen en maken we het pad ernaartoe concreet. Met een focus op groei en het optimaal benutten van de potentie in je bedrijf.

 

PROPOSITIE BOOSTERS

Sales-beter-de-baas-dag

Een inhoudelijke teambuildingsdag, met het hele salesteam. Aan de hand van het boek Sales beter de baas maken we ieders rol in het salesproces helder. Samen brengen we het commercieel bewustzijn naar een hoger niveau. Wat kan ik vandaag anders doen, om morgen succesvoller te zijn dan gisteren? Na deze inspirerende dag is het duidelijk en gaat iedereen gemotiveerd aan de slag.

 

PROPOSITIE BOOSTERS

Workshop: de perfecte propositie

Succesvolle sales begint met een professionele, eenduidige boodschap. Met een helder en gestructureerd verhaal waarin de (toekomstige) klant de hoofdrol speelt. Je hebt zelf de antwoorden in huis, onze consultant stelt de slimme vragen. Zo komt het echte verhaal op papier. Voor iedereen in de organisatie wordt helder wat jullie doen, voor welke klanten en wat het hun oplevert. Want je komt niets halen, je komt iets brengen!

 

ACQUISITIE BOOSTERS

Expertmaker

Hoe ziet de markt er nu uit? En hoe over vijf of tien jaar? Wie daar goed zicht op heeft, kan kansen optimaal benutten. De Expertmaker levert je een professioneel rapport op met alle relevante marktgegevens. De voordelen? Het verhoogt je expertstatus en is een handig hulpmiddel voor je socialmedia-strategie. Maar bovenal levert het meer sales op. Want je biedt precies dat waar je doelgroep op wachtte.

 

ACQUISITIE BOOSTERS

Marketingmachine

Stel dat je inzicht zou hebben in welke bedrijven je website bezoeken. Dan kon je heel gericht marketing- en verkoopactiviteiten ontwikkelen. Helemaal afgestemd op hun behoefte. Met als uiteindelijk doel: waardevolle afspraken. Het mooie is: dat kan ook! Met speciale software monitoren we het gedrag en de interesse van de sitebezoekers. Daarna volgen we de leads ook op. Dat is nog eens marketing zonder moeite!

ACQUISITIE BOOSTERS

Doelgroepadvies

Ken je klant. Hoe helderder je als ondernemer je doelgroep(en) voor ogen hebt, hoe meer kans op succes. Een database die aansluit op het ideale klantprofiel is dan ook een waardevolle marketingtool. Wij stellen hem, na een gedegen doelgroepadvies, graag voor je samen. Slim je klanten kiezen betekent: meer rendement uit je sales en een belangrijke voorsprong op de concurrent.

 

ACQUISITIE BOOSTERS

Afspraken op directieniveau

Beslissingen vallen op management- en directieniveau. Daar wil je dus aan tafel! Hoe krijg je dat voor elkaar? Door onze ervaren sales in te zetten als verlengstuk van jouw bedrijf. Met focus, creativiteit en een proactieve houding maken we afspraken bij de beslissers. Door goed te luisteren en slimme vragen te stellen, ontdekken we de (toekomstige) kansen. Zo gaan jouw sales goed voorbereid het gesprek in … en met veel meer kans op succes!

 

CONVERSIE BOOSTERS

Training en coaching on the job

Compensabatur, inquit, cum summis doloribus laetitia. Iam in altera philosophiae parte. Illa videamus, quae a te de amicitia dicta sunt. Ut optime, secundum naturam affectum esse possit. At certe gravius.

CONVERSIE BOOSTERS

Gesprekmonitor

Compensabatur, inquit, cum summis doloribus laetitia. Iam in altera philosophiae parte. Illa videamus, quae a te de amicitia dicta sunt. Ut optime, secundum naturam affectum esse possit. At certe gravius.

CONVERSIE BOOSTERS

Assessment

Compensabatur, inquit, cum summis doloribus laetitia. Iam in altera philosophiae parte. Illa videamus, quae a te de amicitia dicta sunt. Ut optime, secundum naturam affectum esse possit. At certe gravius.

CONVERSIE BOOSTERS

Tijdelijke saleskracht

Compensabatur, inquit, cum summis doloribus laetitia. Iam in altera philosophiae parte. Illa videamus, quae a te de amicitia dicta sunt. Ut optime, secundum naturam affectum esse possit. At certe gravius.

TRACK & TRACE BOOSTERS

Pipeline-management

Compensabatur, inquit, cum summis doloribus laetitia. Iam in altera philosophiae parte. Illa videamus, quae a te de amicitia dicta sunt. Ut optime, secundum naturam affectum esse possit. At certe gravius.

Deel deze paginaShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn