035 7999 010 info@canvasscompany.nl
masterclass-2017-geel

Elke organisatie heeft sales nodig, en de meeste ondernemers doen dit al jarenlang op dezelfde manier. Waarom zou je dat veranderen als het zo prima gaat? Maar de markt verandert continu, en het inkoopgedrag van klanten is ook veranderd. Klanten oriënteren zich online, lezen referenties en beoordelen organisaties en producten vaak nog voordat jij ze ook maar één keer hebt gesproken. Met als gevolg dat ondernemers die op de oude en vertrouwde manier sales blijven doen merken dat verkoopgesprekken minder effectief zijn. Daarom is het zo belangrijk om als ondernemer je sales af te stemmen op de veranderingen in de markt en het “nieuwe” inkoopgedrag van klanten!

In onze Masterclass sales helpen wij je ontdekken waar CanvassCompany voor staat en op welke manier wij waarde toevoegen bij onze klanten. We gaan uitleggen wat onze werkwijze is en de visie die wij voor ogen hebben met betrekking tot het sales- en marketingproces. Waarom wij ervan overtuigd zijn dat er geen offertes geschreven moeten worden, maar vervolgafspraken ingepland moeten worden.

Wat neem je mee van deze masterclass?
– inzicht over canvasscompany
– op welke manieren jij waarde kunt toevoegen
– welke stappen je kunt doorlopen om verkoopkansen op te volgen
– je herkent mogelijkheden en ook valkuilen in het salesproces

Masterclass sales:
Datum: dinsdag 9 mei
Tijd: 18.30 – 20.45 uur
Locatie: Marathon 11c, Hilversum
Kosten: je eigen kostbare tijd 🙂

Deze masterclass wordt gegeven door directeur en eigenaar van CanvassCompany, Edwin de Haas. Hij heeft jarenlange ervaring als salesmanager en directeur. Al zijn ervaringen – en in de praktijk zien hoe het vooral níet moet – leidden tot een uitgesproken visie op sales. Edwin is iemand die niet met excuses komt, maar met oplossingen. De afgelopen jaren is de visie van de oprichter steeds verder aangescherpt en doorontwikkeld, wat heeft geleid tot de CanvassCompany van nu. Het doel: de klant optimaal helpen bij het inrichten van zijn sales- en marketingproces, zodat deze zijn commerciële ambities waarmaakt.

Selecteer de data *
 Vrijdag 10 november Vrijdag 17 november

. 
.

Directeur
"Iedere dag weer mag ik mooie bedrijven en interessante mensen helpen bij het optimaliseren van verkoopresultaten. Ik ben een gelukkige ondernemer."
Deel deze paginaShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn